Friday, May 23, 2014

ႏုိင္ငံေရးပံုစံမ်ဳိး စနစ္တက် လုပ္ဖို႔ကိုင္ဖို႔ မ၀ံ့မရဲျဖစ္ေနတယ္ (မင္းေဇယ်)

(အင္တာဗ်ဴး - ဗီြအိုေအ)

၈၈ မ်ဳိးဆက္ ပြင့္လင္းလူ႔အဖြဲ႔အစည္းေခါင္းေဆာင္ ကိုမင္းေဇယ် (ဓာတ္ပံု - ပြင့္လင္းလူ႔အဖြဲ႔အစည္း၊ ေတာင္ဒဂံု)
ဦးေက်ာ္ဇံသာ ။ ။ က်ေနာ္တုိ႔ သံုးသပ္မိသေလာက္ ေျပာရရင္ ၈၈ မ်ဳိးဆက္ရဲ ႔ လူထုေထာက္ခံမႈ၊ ျပည္သူလူထု ခ်စ္ခင္ေလးစားမႈက လံုးဝက်ဆင္းသြားျခင္း မရွိေသးဘူးလို႔ က်ေနာ္ တြက္ပါတယ္။ Popularity ကေတာ့ သိပ္ၿပီးတက္ေနတုန္းပဲ။ ဆိုေတာ့ ျပည္သူေတြရဲ ႔ ၈၈ အေပၚမွာ ထားရွိတဲ့ ေမွ်ာ္မွန္းခ်က္ကို ၈၈ မ်ဳိးဆက္က အျပည့္အဝ ျဖည့္ဆည္းႏုိင္ၿပီလို႔ ေတြးမိပါသလား။

ဦးမင္းေဇယ် ။ ။ တကယ္တမ္း ေျပာမယ္ဆုိရင္ မွန္ပါတယ္။ အခုနတုန္းက ဦးေက်ာ္ဇံသာ ေျပာသလို က်ေနာ္တုိ႔ ျပည္သူေတြက ၈၈ မ်ုိးဆက္ေတြေပၚမွာ အရမ္းကို ေမွ်ာ္လင့္ခဲ့တယ္။ အရမ္းလည္း ယံုၾကည္ကိုးစားတယ္။ ဒါကိုလည္း က်ေနာ္တုိ႔ ကိုယ္ေတြ႔ေတြ အမ်ားႀကီး ႀကံဳခဲ့ရပါတယ္။ အဲဒီအေပၚမွာ က်ေနာ္တို႔ ပီတိေတြ ျဖစ္ပါတယ္။ ဂုဏ္လည္း ယူပါတယ္။ ျပည္သူေတြရဲ ႔ အသိအမွတ္ျပဳမႈကို က်ေနာ္တို႔ေတြက အလကား ရခဲ့တာ မဟုတ္ပါဘူး။ ေပးဆပ္မႈေတြ၊ လုပ္ေဆာင္မႈေတြနဲ႔ ရခဲ့တာပါ။ ဒါေပမဲ့ က်ေနာ့္အျမင္က ထပ္ၿပီးေတာ့ ကိုယ့္ကိုယ္ကို ျပန္စဥ္းစားၾကည့္တဲ့အခါၾကေတာ့ က်ေနာ္တုိ႔ ၈၈ မ်ဳိးဆက္ေတြဟာ ေက်ာင္းသားဘဝကေန စလာတာ။ ၿပီးေတာ့မွ ႏိုင္ငံေရးေလာကထဲကို ေရာက္လာတာ။ အဲဒီအတြက္ က်ေနာ္တုိ႔မွာ ႏုိင္ငံေရးအေတြ႔အၾကံဳပညာကလည္း ႀကိဳတင္သင္ယူထားခဲ့မႈ မရွိခဲ့ဘူး။ စိတ္ခံစားမႈနဲ႔ က်ေနာ္တုိ႔ လုပ္ခဲ့ရတာ။ တကယ့္တကယ္ အခု ပြင့္လင္းရာသီေရာက္လို႔ ႏုိင္ငံေရးပံုစံမ်ဳိး စနစ္တက်နဲ႔ လုပ္ဖို႔ကိုင္ဖို႔။ ေနာက္ တာဝန္ယူမႈ၊ တာဝန္ခံမႈကို တကယ္လုပ္ရမယ္ဆိုတဲ့အခါၾကေတာ့ ကိုယ့္ကိုယ္ကို အဆင္သင့္မျဖစ္ဘူး ျဖစ္ေနတယ္လို႔ ခံစားရတယ္။ ေစာေစာက ေနရာဆိုတာ က်ေနာ္တို႔ နားလည္းထားတာက ေနရာဆုိတာ တာဝန္ယူမႈ။ အာဏာဆုိတာ တာဝန္ယူမႈ။ က်ေနာ့္ကို က်ေနာ္ စဥ္းစားၿပီး ေတြးၾကည့္တယ္။ က်ေနာ္ တကယ္ တာဝန္ယူႏိုင္သလား။ တကယ္ က်ေနာ္ တာဝန္ခံႏုိင္တဲ့အဆင့္ ရွိၿပီလား။ က်ေနာ့္ရဲ ႔ ဘဝအေတြ႔အၾကံဳနဲ႔ ပညာအရ က်ေနာ္ မဝ့ံမရဲ ျဖစ္တယ္။ အဲဒါေၾကာင့္လဲ က်ေနာ္ကိုက်ေနာ္ တြန္႔ဆုတ္တြန္႔ဆုတ္ တကယ့္ ႏိုင္ငံေရးအာဏာကို ရယူမယ့္အဆင့္ကို တက္ဖို႔အတြက္။ ဆိုပါစို႔ အရပ္စကားအရဆို ဝန္ႀကီးလုပ္ဖို႔။ သမၼတလုပ္ဖို႔ က်ေနာ္ မဝံ့ရဲဘူး။ က်ေနာ္ တာဝန္မေက်မွာ စိုးရိမ္တယ္။ က်ေနာ္ဟာ ႏိုင္ငံေရးသမားတေယာက္ျဖစ္ဖို႔ ဘယ္တုန္းကမွ မတည္ေဆာက္ခဲ့ဘူး။ မျပင္ဆင္ခဲ့ဘူး။ ကိုယ္ရဲ ႔ မေက်နပ္မႈ၊ ျပည္သူေတြရဲ ႔ လိုလားမႈေတြကို ျဖည့္ဆည္းေပးရင္နဲ႔ အခ်ိန္ကုန္ခဲ့တယ္။ အဲဒီေတာ့ က်ေနာ္မွာ လုိအပ္ခ်က္ေတြ အမ်ားႀကီးရွိတယ္။ အဲဒီလုိ ခံယူထားေတာ့ မဝ့ံမရဲ ျဖစ္တယ္။ အဲဒါ က်ေနာ္တို႔တေတြ ေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ား အဲဒီလိုမ်ဳိး ခံစားမႈမ်ား ရွိတယ္လို႔ က်ေနာ္က ယူဆတယ္။ အဲဒီလိုမ်ဳိး ျဖစ္ေနတယ္။

အက်ယ္ဖတ္လိုပါက ... ၈၈ မ်ဳိးဆက္ေတြရဲ ႔ ေရွ ႔အနာဂတ္ ႏိုင္ငံေရးေျခလွမ္း

No comments: