I also want to listen from Taung myo Sayadawgyi and Mingun Sayadawgyi if they alive. At present, we can learn from Thidagu Sayadaw who is carrying out both peoples' sake and religious affairs practically.
I also want to listen from Taung myo Sayadawgyi and Mingun Sayadawgyi if they alive. At present, we can learn from Thidagu Sayadaw who is carrying out both peoples' sake and religious affairs practically."
Yes,I see. I have read Taung myo Sayadawgyi's " စစ္တပ္တရားေတာ္". Those great sayadawgyi used the soft method. Most young monks use the hard method.I admit that the soft method is more suitable than the hard one. However, for the time of doom of state, I appreciate in exception on both who is following "ေလာကတၱစရိယ". Thanks"
14 comments:
ျပည္ပေရာက္ ဘုုန္းႀကီးမ်ားသည္။ ျမန္မာျပည္ရွိ ရဟန္းသာမေဏကုုိ မ်ားကုုိ ကုုိယ္စားမျပဳပါေၾကာင္း အခုုိင္အမာေျပာဆုုိအပ္ပါသည္။ မယုုံလွ်င္စစ္တမ္းေကာက္ယူၾကည့္လုုိက္ပါ။ အန္လဲဒီ မွတ္ပုုံတင္ခ်င္း ေရြးေကာက္ပြဲျခင္းသည္ ဒီေဒၚလာစား ဘုုန္းႀကီး ေလးငါးပါနဲ႕ လုုံးဝမပတ္သက္ပါ။
I'm agreed with u ko waimintun,
ဒီစာကိုျပည္တြင္းကထုတ္တယ္ဆိုရင္ေတာ့နည္းနည္းစဥ္း
စားရမွာေပါ့ေလ။
ျပည္ပကထုတ္တယ္ဆိုရင္ေတာ့ေဆာရီးပါဘုရား။
ျမတ္စြာဘုရား ခ်မွတ္ခဲ့ေသာ ရဟန္းေတာ္မ်ား လုပ္ေဆာင္ရန္ ဓုရႏွစ္ပါးတြင္ ႏိုင္ငံေရးမပါပါဘုရား။
ထိုသို႔ ဓုရႏွစ္ပါးႏွင့္ လြတ္ကင္းစြာ ေနေသာ ရဟန္းမ်ားကို ဘုရားက တုစၦ (အလကားေကာင္) ဟု အၿမဲမိန္႔ေလ့ရွိပါတယ္ဘုရား။ သိမ္အတြင္းတြင္ လည္း (သံသာရ၀ဋဒုကၡေတာ ေမာစနတၳာယ..) ဟု သံသရာ၀ဋ္ဆင္းရဲမွ လြတ္ေျမာက္လို၍ သာသနာ့ေဘာင္၀င္ပါသည္လို႔ သာအရွင္ဘုရားတို႔ ဆိုခဲ့ၾကရပါသည္။ ႏိုင္ငံေရးလုပ္ရန္ သာသနာ့ေဘာင္၀င္သည္ဟု မည္သည့္သိမ္တြင္မွ မဆိုရပါဘုရား..။ ရဟန္းဘ၀သည္ ေနတတ္လွ်င္ နိဗၺာန္ႏွင့္နီးေသာ္လည္း မေနတတ္လွ်င္ ငရဲႏွင့္ပိုနီးပါသည္အရွင္ဘုရား...။
ဆရာေတာ္ ဦးဝိစာရတို့ ဦးဥတၱမတို့သာရွိရင္ ဒီ Comments ေတြ ဖတ္ျပီး ဘယ္လိုမိန့္ၾကားမလဲ
ယခုေၾကျငာခ်က္ထုတ္ျပန္တဲ႕ ျပည္ပေရာက္ကုိယ္ေတာ္ေတြ သာသနာအတြက္ဘာေတြမ်ားလုပ္ႏိုင္ျပီလဲလုိ႕ အရင္ေမးခ်င္ပါတယ္။ ဘာသာေရးႏွင့္ႏိုင္ငံေရး မေရာေထြးေစခ်င္ပါ။ဒီေလာက္အထိလုပ္ခ်င္ေနလည္း လူထြက္ျပီးလုပ္ပါ။ လူအထင္ၾကီးေအာင္ သိတ္္ျပီးလုပ္ျပမေနနဲ႕။
ဟဲ့ စစ္ေခြးေလးေတြ၊ ထမိန္စပတ္ထားတဲ့ မ်က္ကန္းပုုပ္သင္ညိုုေတြ။
ဘုုန္းဘုုန္းေတြ သူ.သေဘာသူ ထုုတ္ျပန္တာ ဘာလိုု.ဒီေလာက္ ပက္ေန႒ကတာလဲ။
ကိုုယ္နဲ့ သေဘာမတူရင္ ကိုုယ့္ရန္သူလားဟဲ့။
ထမိန္စနဲ. လိပ္ေနတဲ့ မ်က္ကန္းပုုပ္သင္ညိုုေတြ။ နင္တိုု.သာအာဏာရခဲ့ရင္ မဆလထက္ဆိုုးမယ္။ ဘာမွမျမင္ မသိေတာ့ဘူး။ အံ့ဘဲအံ့ပါရဲ.။ ေမာက္မာလိုုက္႒ကတာ။
နင္တိုု.ေတာင္းတာက ဒီမိုုကေရစီဆိုု။ ခုုဟာက နင္တိုု.နဲ. သေဘာမတိုုက္ဆိုုင္ရင္ ေျပာလိုုက္ဆိုုလိုုက္ ဆဲလိုုက္နဲ.။ နင္တိုု. ဖင္ကုုန္းကုုန္းျပီး ထိုုင္ရွိခိုုးေနတဲ့ နင္တိုု.အေမကေရာ ျပည္ပမွာ႒ကီး၊ ျပည္ပမွာပညာသင္၊ ျပည္ပမွာ လင္ယူသားေမြး လုုပ္လာတာ မဟုုတ္ဘူးလားဟဲ့။ အဲဒီလိုုေျပာရင္ ကိုုယ့္အေမ ကိုုယ္ပစ္မွားရာေရာက္မယ္။
မတူညီတဲ့ သေဘာထားေတြကိုု ေလးစားရမယ္။ သတိထားျပီး မိတ္မပ်က္ေအာင္ မဟာမိတ္ဖြဲ.ထားရမယ္။ ညီညြတ္ေရးမျပိုုကြဲေအာင္ ထိမ္းနိုုင္ရမယ္။
တခါလာ၊ ဘာလုုပ္ခဲ့လိုု.လည္း။ ျပည္ပကလား။ ကိုုယ့္ကိုုကိုုယ္လည္း ျပန္ေမး႒ကည့္အံုုးေလ။
တကထဲမွဘဲေတာ္။ ေျပာကိုု မေျပာခ်င္ဘူး။
နင္တိုု.ဘိုုးေအ ငေျပာင္႒ကီး (ဦးသိန္းစိန္) ေျပာသြားတာေတြေတာ့ မကေလာ္ရဲဘူး။ ကိုုယ့္အခ်င္းခ်င္းဆိုု သိပ္စြာတဲ့ မ်က္ကန္းပုုပ္သင္ညိုုေလးေတြ။
နတ္ကေတာ္ သိပ္စိတ္ညစ္တယ္။
ပံုု ... ပူေနာင္ခ်ပ္ခ်ိန္း
နတ္ကေတာ္လုိလုိ အေျခာက္လုိလုိေလသံနဲ႕လာေျပာမေနနဲ႕။အယူအဆမတူလုိ႕ ပုတ္ခတ္ေနတာက မင္းကုိယ္တုိင္ဆုိတာ မင္းရဲ႕ကြန္မန္႕ကသက္ေသခံေနတယ္။ရုိင္းရုိင္းစုိင္းစုိင္းေျပာေနတာလည္း မင္းရဲ႕ကြန္မန္႕ေတြဘဲေလ။ အျမင္က်ဥ္းေျမာင္းေနတာက မင္းလုိခ်ီးဘရိမ္းကြ။ အတုိက္အခံကို ေ၀ဘန္တာနဲ႕ဘဲ အစိုးရလူ၊စစ္ေခြးဆုိျပီး စြပ္စြဲေနတာ မင္းရဲ႕အသိညဏ္အဆင့္အတန္းကိုေဖာ္ျပေနတာဘဲ။ သူတစ္ပါးရဲ႕အျမင္ကိုေလးစားရမယ္ေျပာျပီး ဘာျဖစ္လုိ႕ငါတုိ႕အျမင္ကိုလာပုတ္ခတ္ေနတာလဲ-။ဘာလုပ္ခဲ႕လုိ႕လဲ ေမးတာအလကားေမးေနတာမဟုတ္ဘူးကြ။ ကုိယ္တုိင္ေတာ့ ဘာမွမလုပ္ဘဲသူမ်ားလုပ္တာက်ေတာ့ လုိက္ေ၀ဘန္ေနတဲ႕ ေဘးထုိင္ဘုေျပာေတြရွိေနလို႕ေမးေနတာ။ ကုိယ္တုိင္က်ေတာ့ မလုပ္ခ်င္ဘဲ သူမ်ားလုပ္တာလုိက္ေ၀ဘန္တာ တရားသလား အျပဳသေဘာေဆာင္သလား မင္းစဥ္းစားေလ။ အဲဒီလုိ အလုပ္မ်ိဳးကလူတုိင္းလုပ္တတ္တယ္ကြ။ မွတ္ထား။ေနာက္ျပီးကိုယ့္ကုိေ၀ဘန္တာမခံႏိုင္ရင္ သူမ်ားလည္းလာျပီးမေ၀ဘန္နဲ႕။ ကိုယ္တုိင္က်ေတာ့ ေဒၚစုကုိရစရာမရွိေအာင္ ေ၀ဘန္ျပီး ကိုယ့္ကုိေ၀ဘန္ေတာ့ မခံႏိုင္ၾကတဲ႕သူေတြအမ်ားၾကီးဘဲ။ ဒီလိုေျပာလို႕ ငါ့ကိုေဒၚစုကုိးကြယ္သူဆုိျပီး ခ်ီးဘရိမ္းနဲ႕မစြပ္စြဲအုံး။
ဟဲ့ေကာင္ေလး ေက်ာ္ေက်ာ္၊ နင္ကေဒါသ႒ကီးဘဲ။
နတ္ကေတာ္ပါဆိုုမွ အေခ်ာက္လိုုလိုုလိုု. မေျပာရဘူး။
ကြန္မင့္ေတြထဲမွာ စစ္ေခြးေတြ၀င္၀င္လာျပီး ေသြးခဲြေနတာ နင္လည္းအသိ။ ငါလည္းသိ။ အားလံုုးအသိ။
ေဟာခုု႒ကည့္။ ပါတီ၀င္နဲ. ပါတီ၀င္မဟုုတ္သူေတြကိုု ေသြးမခြဲဘူးလား။ တုုိင္းရင္းသားနဲ့ ဗမာနဲ့ေရာ မခြဲဘူးလား။ ဘုုန္း႒ကီးနဲ့ နင္တိုု.ပါတီ႒ကီးနဲ.ေရာ မခြဲဘူးလား။ ေနာက္ဆံုုး မရသာရသာ ျပည္တြင္းျပည္ပခြဲတယ္ေလ။ နင္းကစစ္ေခြးမဟုုတ္ရင္ ေတာ္ေသးတာေပါ့။ ငါကဘယ္လိုုလုုပ္သိမလဲ။
နံမည္ရင္းမေဖၚ၊ လူခ်င္းမေတြ. မသိရဘဲ အလကားဆဲလိုု.ရတာ ဒီေနရာဘဲရွိတယ္။ ဒါေတာင္ နတ္ကေတာ္တိုု.က မဆဲေသးဘူး။
အထိမခံ ေရွြပကန္ေလးရယ္။ သူမ်ားက်ေတာ့ ေရးတတ္လိုုက္တာ။ သူ.နဲနဲထိေတာ့ ၀ူး၀ူး၀ါး၀ါးျဖစ္ေရာ။ ဒါေတာင္ ဒီက သူ.တေယာက္ထဲကိုု ရည္ရြယ္ျပီးေရးလိုုက္တာ မဟုုတ္ဘူး။
က်ေနာ့္နံမည္ ေက်ာ္ေက်ာ္ ေလးရယ္။ စိတ္မဆိုုးပါနုဲ.။ ေ႒ကာက္လိုု.၊ သတ္တိမရွိလိုု.၊ ကြန္မင့္ေပၚက ေရးတာခ်င္း အတူူတူူ တခြက္ပိုု မေသာက္ခ်င္ပါနဲ.။ ခ်ီးဘရိန္းလိုု.ေခၚလည္းရပါတယ္။ ဒါေပမဲ့ ဒီခ်ီးက ရင့္က်က္တယ္။ နင့္လိုု ေဒါသမ႒ကီးဘူး။ ခ်ီးေခ်ာက္ဟဲ့။
ေ၀ါ့ ... ေ၀့ (ေလခ်ဥ္တက္သံ)
သင့္
ပံုု ... ပူေနာင္ခ်ပ္ခ်ိန္း
ျပည္ပေနတာ ေဒၚလာမစားလို့ ဘာစားရမွာလဲ။ ျပည္တြင္းေနျပီး မသထာေရစာ စားျပီး ႏိုင္ငံကို ဖ်က္ေနတာမဟုတ္ဘူး။ အဲဒီေဒၚလာစားေတြဆီကပဲ ေလဆိပ္ နဲ့သံရုံးေတြမွာ လုစား၊ေတာင္းစားေနတာ ဘယ္သူေတြလဲ။
ဘုန္းၾကီးကို ဝိနည္းနဲ့ မညီဘူးေျပာရေအာင္ ေျပာသူကိုယ္တိုင္ေကာ သီလလုံလို့လား။လူသတ္သမားေတြ။
စစ္သားက စစ္သားအလုပ္ စစ္သားမလုပ္လို့ ဘုန္းၾကီးက ဘုန္းၾကီးအလုပ္ မလုပ္ႏိုင္တာ ဆန္းလား?
ခုေတာ့ ေက်ာင္းသားလဲ မေနရ၊ ဘုန္းၾကီးလဲ မေနရ၊ မင္းတို့ ဖ်က္လို့ ႏိုင္ငံပ်က္ရျပီ။
ဆရာေတာ္ ဦးဝိစာရတို့ ဦးဥတၱမတို့သာရွိရင္ ဒီ Comments ေတြ ဖတ္ျပီး ဘယ္လိုမိန့္ၾကားမလဲ---
I also want to listen from Taung myo Sayadawgyi and Mingun Sayadawgyi if they alive.
At present, we can learn from Thidagu Sayadaw who is carrying out both peoples' sake and religious affairs practically.
"ဆရာေတာ္ ဦးဝိစာရတို့ ဦးဥတၱမတို့သာရွိရင္ ဒီ Comments ေတြ ဖတ္ျပီး ဘယ္လိုမိန့္ၾကားမလဲ---
I also want to listen from Taung myo Sayadawgyi and Mingun Sayadawgyi if they alive.
At present, we can learn from Thidagu Sayadaw who is carrying out both peoples' sake and religious affairs practically."
Yes,I see. I have read Taung myo Sayadawgyi's " စစ္တပ္တရားေတာ္". Those great sayadawgyi used the soft method. Most young monks use the hard method.I admit that the soft method is more suitable than the hard one. However, for the time of doom of state, I appreciate in exception on both who is following "ေလာကတၱစရိယ". Thanks"
လူေတြကေတာ့ အမ်ိဳးမ်ိဳး ကင္ပြန္းတပ္ၾကေလရဲ့။
ခ်ဲဘုန္းၾကီး
ႏွစ္လုံးဘုန္းၾကီး
ႏိုင္ငံေရးဘုန္းၾကီး
စာခ်ဘုန္းၾကီး
ဝိပသနာဘုန္းၾကီး
သမထဘုန္းၾကီး
----
ေရွာင္လင္ဘုန္းၾကီး
----
တကယ္ကိုးကြယ္ရမွာ သံဃာ။
ဒါေပမယ့္ သာသနဓဇ သကၤန္း ကိုေတာ့ ရိုေသၾကဖို့ လိုပါတယ္။
အဟိတ္တိရိစၦဆန္ ဆဒၵဒန္ဆင္ေတာင္မွ မုဆိုးရဲ့ သကၤန္း ကို ရိုေသေသးရင္
ဗုဒၶဘာသာအမည္ခံျပီး ႏိုင္ငံေရးဘုန္းၾကီးကို ဆဲရန္ အေၾကာင္းမရွိပါ။
ခ်ဲဘုန္းၾကီးကို ဦးခ်၊ ေရွာင္လင္ဘုန္းၾကီးကို ဦးခ်ျပီး ႏိုင္ငံေရးဘုန္းၾကီးကို မရိုေသတာ ေသြးရိုးသား႐ိုး မဟုတ္ဟု ယူဆပါတယ္။
----
ဝိနည္းႏွင့္ မညီရင္ သံဃာကိစၥကို သံဃာခ်င္း ေျဖရွင္းရန္သာ ရွိသည္။
သာသနာပ ကုလားအားရေအာင္ ကိုယ့္ဘာသာ ကိုယ္ေစာ္ကားျပီး သာသနာဖ်က္ရန္ ၾကံေနသလား
သာသနဓဇ သကၤန္းကို သကၤန္းဝတ္လို့ ေခၚျပီး ဆက္ဆံသူမ်ား အဝီစိသာ မ်က္ေစာင္းထိုးထားေပေတာ့။ လူက သကၤန္းကို မေစာ္ကားရ။ သံဃာကို သံဃာက ဆုံးမရုံသာရွိသည္။ ဒါဘုရားေပး ဥပေဒ။သတၱိရွိ စမ္းၾကပေစ။
Post a Comment