Friday, November 4, 2016

ျမန္မာ့ပထမဆံုး က်န္းမာေရးေစာင့္ေရွာက္မႈ Call Center ဖြင္႔လွစ္

ေအာင္ကိုကိုလတ္၊ DVB 4 November 2016

က်န္းမာေရး ဝန္ေဆာင္မႈလုပ္ငန္းေတြကုိ မိုဘုိင္းဖုန္းကတဆင့္ ၁ မိနစ္ ၁၀၀ က်ပ္ႏႈန္း ေဆြးေႏြးတုိင္ပင္ႏုိင္တဲ့ 7887 Healthcare Call Center ကို ျမန္မာႏိုင္ငံမွာ ပထမဆံုးအႀကိမ္ ဖြင္႔လွစ္လုိက္ပါတယ္။

Healthcare Call Center မိတ္ဆက္ပြဲကို ေနျပည္ေတာ္ သဂၤဟဟုိတယ္မွာ ႏုိဝင္ဘာလ ၃ ရက္က အခမ္းအနားနဲ႔ တရားဝင္ဖြင့္လွစ္လိုက္တာ ျဖစ္ၿပီး အဲဒီစင္တာကုိ ဖုန္းဆက္သြယ္ ေခၚဆုိေမးျမန္းေဆြးေႏြးတုိင္ပင္ရာမွာ ဖုန္းေခၚဆုိခအျပင္ က်န္းမာေရး ဝန္ေဆာင္ခအေနနဲ႔ ၁၀၀ က်ပ္ ေပးေဆာင္ရမွာျဖစ္ပါတယ္။

အဆိုပါ Call Center ကေန မိမိခံစားေနရတဲ့ ေရာဂါလကၡဏာေတြနဲ႔ ပတ္သက္ၿပီး ေဆြးေႏြး တုိင္ပင္တာ၊ က်န္းမာေရးဆုိင္ရာ အသိပညာဗဟုသုတနဲ႔ ပတ္္သပ္ၿပီး ေမးျမန္းႏုိင္တာေတြအျပင္ အထူးကုဆရာဝန္ႀကီးေတြရဲ႕ ေဆး႐ံု ေဆးခန္း အခ်ိန္ဇယားေတြကုိ စုံစမ္းႏုိင္မွာ ျဖစ္ပါတယ္။

ဒါ့အျပင္ ေဆး႐ံု ေဆးခန္းနဲ႔ တျခားက်န္းမာေရးဆုိင္ရာဌာနေတြကုိ စုံစမ္းတာ၊ မ်ဳိးဆက္ပြား က်န္းမာေရးနဲ႔ ပတ္သက္ၿပီး တုိင္ပင္တာ၊၊ အလွအပေရးရာနဲ႔ လူေနမႈဘဝပုံစံ အေၾကာင္းေတြကုိ ေဆြးေႏြးတာနဲ႔ ရင္တြင္းခံစားခ်က္ေတြကုိ ေဝမွ်တုိင္ပင္တာနဲ႔ က်န္းမာေရးဆုိင္ရာ သတင္းအခ်က္အလက္ေတြကုိ ေန႔စဥ္ နားဆင္ႏုိင္မွာလည္း ျဖစ္ပါတယ္။

ဖုန္းေခၚဆုိ ဆက္သြယ္ေမးျမန္းရာမွာ ဆရာဝန္ေတြကုိယ္တုိင္ ေျဖၾကားေပးမွာ ျဖစ္ၿပီး အိမ္တြင္းကုထုံးေတြနဲ႔ ေဆးဝါးေတြကုိ ေပးတာ၊ ေရွးဦးျပဳစုနည္းေတြကုိ သင္ၾကားေပးတာ၊ က်န္းမာေရးနဲ႔ ဆက္စပ္တဲ့ ေမးခြန္းေတြကုိ ေျဖၾကားေပးတာေတြအျပင္၊ ႏွစ္သိမ့္ေဆြးေႏြး ပညာေပးျခင္းေတြကုိ ေဆာင္ရြက္ေပးေနတယ္လို႔ သိရပါတယ္။

No comments: