Sunday, April 14, 2013

ျမန္မာ့ေရးရာ သတင္းပေဒသာ (၁၄-၄-၂၀၁၃)

- သႀကၤန္သံခ်ပ္ေတြမွာ လူထုခံစားခ်က္ ထင္ဟပ္ click
- ထြက္ေပါက္မရွာ ေဖာက္ထြက္ပါေလာ့ (႐ုပ္သံ) click
- လက္ပံေတာင္းေတာင္ ေဒသခံေတြ သႀကၤန္ဆင္ႏဲႊ click
- ၂၀၁၅ ေရြးေကာက္ပြဲ တရားမွ်တမွာမဟုတ္လို႔ ေဒၚေအာင္ဆန္းစုၾကည္ ေျပာ click
- ညီညႊတ္ေရးနဲ႔ စည္းကမ္းရိွေရး အေရးႀကီးေၾကာင္း ေဒၚေအာင္ဆန္းစုၾကည္ မွာၾကား click
- ေဒၚေအာင္ဆန္းစုၾကည္ ဂ်ပန္ခရီးစဥ္ ပထမေန႔ click
- ေဒၚေအာင္ဆန္းစုၾကည္ ဂ်ပန္မွာ ျမန္မာေတြနဲ႔ ေတြ႔ click
- ေဒၚေအာင္ဆန္းစုၾကည္နဲ႔ ဂ်ပန္က ျမန္မာမိသားစုေတြ ေတြ႔ဆုံ (ဓာတ္ပုံ) click
- “လက္ရွိနိုင္ငံေရးမွာ ဂ်ပန္ေရာက္ ျမန္မာ့ဒီမိုအင္အားစုေတြ ပါနိုင္ေအာင္ ေဒၚေအာင္ဆန္းစုၾကည္ ဘာလုပ္ေပးနိုင္မလဲ” လြတ္လပ္အေတြး ေဆြးေႏြးဖလွယ္ (အသံ) click
- ဂ်ပန္-ျမန္မာ စီးပြားဆက္ဆံေရး သံုးသပ္ခ်က္ click
- ဟာဂ်ီ ဦးေအးလြင္နဲ႔ ေတြ႔ဆံုေမးျမန္းခန္း (႐ုပ္သံ) click
- ပုဂၢလိကသတင္းစာေတြရဲ႕ အေျခအေနနဲ႔ အလားအလာ (တိုက္႐ိုက္ေလလိႈင္း) click
- သႀကၤန္အႀကိဳ ရန္ကုန္မွာ စည္ကား click
- မယ္ရီလန္း ျမန္မာေက်ာင္း သႀကၤန္ပြဲ click
- သတိျပဳဖြယ္ ခရမ္းလြန္ေရာင္ျခည္ အႏၲရာယ္ (႐ုပ္သံ) click
- ဆီးရီးယားမွာ ဓာတုလက္နက္သံုးေၾကာင္း ေတြ႔ရွိ click
- ေျမာက္ကိုရီးယားျပႆနာ အေမရိကန္နဲ႔တ႐ုတ္ ပူးေပါင္းေျဖရွင္းမည္ click
- ကိုရီးယားအေရး အေမရိကန္နဲ႔ တ႐ုတ္ ပူးေပါင္းေျဖရွင္းမယ္ click
- ေဘဂ်င္းၿမိဳ႕ေတာ္မွာ ၾကက္တုပ္ေကြး ေတြ႔ရွိ click
- Masters ၿပိဳင္ပြဲမွာ Tiger Woods ဒဏ္ေပးခံရ click

1 comment:

nga ba said...

သံခ်ပ္ရဲ့ လႈပ္ရွားသက္၀င္မႈ ဆြဲေဆာင္မႈဟာ အသံေနအသံအထား အဖိအေဖါ့၊ အေႏွးအျမန္နဲ႔ ဟန္ပန္အမူအရာေတြကို လိုအပ္တဲ့ေနရာမွာ လိုအပ္သလို အသံုးျပဳတတ္ဖို႔ လိုမယ္ထင္ပါတယ္။ အခုမွ သံခ်ပ္ယဥ္ေက်းမႈ ျပန္လည္ဆန္းသစ္ကာစမို႔လားမသိ သံခ်ပ္အမ်ားစုဟာ အတိုင္အေဖါက္ေအာ္တာမွာေတာင္ ခပ္တန္းတန္း၊ ခပ္ေတာင့္ေတာင့္ၾကီး ျဖစ္ေနသလို ခံစားရပါတယ္။ ခံစားသက္၀င္မႈ မုဒ္ကလည္း ေလ်ာ့ေနသလိုပါပဲ။ ဥပမာ။ အေၾကာင္းအရာတူ စာေၾကာင္းတစ္ေၾကာင္းကိုပဲ တင္းတင္းရင္းရင္ဆို..ၿပီးရင္.. ဗံုသံေရာ အဆိုသံပါ ခပ္ဖြဖြ၊ ခပ္ရြရြေလးဆို.. ၿပီးရင္ တစ္ျဖည္းျဖည္းခ်င္း အရွိန္ျပန္တက္လာၿပီး အားရပါးရ ေပါက္ကြဲေဖါက္ထုတ္ပစ္လိုက္.. တစ္ဆက္တည္းမွာပဲ သက္ဆိုင္တဲ့ ေတးသရုပ္ေဖၚေတြ အသံေတြကို ၾကားျဖတ္ထည့္လိုက္..စသျဖင့္ အဖိအေဖါ့၊ အေလးအေပါ့ ပရိယာယ္မ်ားစြာနဲ႔ ဆြဲေဆာင္ရတာပါ။ သံခ်ပ္ဟာ အေပၚယံအားျဖင့္ သိပ္ပညာမပါသလို လူတိုင္းလုပ္ႏိုင္မယ္လို႔ ထင္ရေပမယ့္ သူ႔မွာ မ်ားစြာေသာ အတတ္ပညာေတြနဲ႔ သခၤႏုတ္ပတၱိဥာဏ္ အားေကာင္းတဲ့ ပါရမီရွင္ေတြ တြဲဖက္ပါ၀င္မွသာ ရႆေပၚလြင္တဲ့ သံခ်ပ္ေကာင္းတစ္ခု ျဖစ္ၾကရတာပါ။ စကားစုတစ္ခုကိုပဲ ခပ္ၾကဲၾကဲဆိုလိုက္.. မစိပ္မၾကဲဆိုလိုက္.. ခပ္စိပ္စိပ္ဆိုလိုက္.. ဖိလိုက္.. ဖြလိုက္.. ဆြဲငင္ဆိုလိုက္.. ခပ္ဆပ္ဆပ္ဆိုလိုက္.. ခပ္တိုးတိုးဆိုလိုက္.. ခပ္က်ယ္က်ယ္ေအာ္ဆိုလိုက္.. ခပ္ေဟာက္ေဟာက္ဆိုလိုက္.. ခပ္ရြဲ႔ရြဲ႕ဆိုလိုက္ စသည္ျဖင့္ နည္းပရိယာယ္မ်ားစြာနဲ႔ လိုအပ္သလို အသံုးခ်တတ္ဖို႔ လိုမယ္လို႔ ထင္ျမင္မိပါတယ္။
ခံစားသူအျမင္နဲ႔ ေျပာရရင္..
အခုမွ ေခတ္ျပန္စရလို႔လားမသိဘူး.. သံခ်ပ္ရဲ့ ပရိယာယ္မာယာ အတတ္ပညာေတြနဲ႔ပတ္သက္ၿပီး အရင္လူေဟာင္းေတြကို မမီေသးသလို အားမလိုအားမရ ျဖစ္ရပါတယ္။
အခုႏွစ္သံခ်ပ္ထဲမွာေတာ့ ရုပ္ရွင္အစည္းအရံုးက မမတို႔အဖြဲ႔ကိုေတာ့ သေဘာက်မိတယ္။