ႀကီးျမတ္ေလသူ ကိုသူရသို႔ က်ေနာ့္ အမွတ္ရခ်က္မ်ား (ဒုတိယပိုင္း)
ေဒါက္တာလြဏ္းေဆြ
၂၀၀၀ ႏွင့္ ၂၀၀၂ ၾကား အခ်ိန္ကာလအတြင္းကဟု က်ေနာ္ထင္သည္။ တနဂၤေႏြတညေနတြင္ Living Color မဂၢဇင္း၌ သတင္းေဆာင္းပါးမ်ား ေရးသားေနသည့္ သက္တူရြယ္တူမိတ္ေဆြ ကိုဟန္ထက္ေမာင္က က်ေနာ့္ထံသို႔ တယ္လီဖုန္းဆက္လာေလသည္။
“ဟဲလို ကိုလြဏ္းေဆြ ညေန အားလားဗ်၊ အားရင္ ဆရာလင္းက ကိုလြဏ္းေဆြကို သူ႔ Living Color မဂၢဇင္းတုိက္ကို လာခဲ့ဖို႔ ခ်ိန္းခိုင္းလို႔။ အဲဒီကေန ခ်ီတက္ၿပီး သူ ထိုင္ေနက် ၾကည့္ျမင္တိုင္ ညေစ်းနားက ဆိုင္မွာ ျပဳစုခ်င္လို႔တဲ့ ဟဲ ဟဲ” ဟု ကိုဟန္ထက္ေမာင္က ေနညိဳခ်ိန္ကို ျဖတ္သန္းရန္ ဆရာလင္းကိုယ္စား က်ေနာ့္အား ဖိတ္ၾကားေလသည္။ က်ေနာ္က ျငင္းဆိုျခင္းအမႈကို အလ်ဥ္းမျပဳေတာ့ဘဲ က်ေနာ္ သြားေရာက္လည္ပတ္ေလ့ လည္ပတ္ထမရွိလွသည့္ စမ္းေခ်ာင္း၊ ေျမနီကုန္းရွိ Living Color မဂၢဇင္းတိုက္ကို ရွာေဖြကာ အေရာက္လာခဲ့မည့္အေၾကာင္း ကိုဟန္ထက္ေမာင္ကို ျပန္ၾကားလုိက္ေလသည္။
Living Color ေၾကာ္ျငာႏွင့္ေစ်း၀ယ္လမ္းညႊန္မဂၢဇင္းသည္ ယခုအခါ ဆိုင္းငံ့ေထာင္ဒဏ္က်ခံေနရသူ ဗိုလ္ခ်ဳပ္ႀကီးေဟာင္း ခင္ညြန္႔၏ သားအငယ္ ေဒါက္တာရဲႏိုင္၀င္း (Bagan Cybertech တည္ေထာင္သူ) ၏ နာမည္ျဖင့္ ထုတ္ေ၀ခြင့္မွတ္ပံုတင္ရခဲ့ျခင္းျဖစ္သည္ဟု စာေပေလာကတြင္ အသိမ်ားၾကၿပီး မၾကာေသးမီက ျမန္မာ့ဒီမိုကေရစီေခါင္းေဆာင္ ေဒၚေအာင္ဆန္းစုၾကည္ လက္ခံေတြ႔ဆံုခဲ့သည့္ ေဒါက္တာေန၀င္းေမာင္ (နအဖစစ္ အုပ္စု၏ ၂၀၁၀ ေရြးေကာက္ပြဲကို လက္ခံရန္ ေရးသားစည္း႐ံုးမႈမ်ား လုပ္ေဆာင္ခဲ့သူ) ဦးစီးဦးေဆာင္အျဖစ္ တာ၀န္ယူထုတ္ေ၀ေနေသာ မဂၢဇင္းျဖစ္သည္။ ယေန႔အထိလည္း ထုတ္ေ၀ေနဆဲျဖစ္သည္။ ျပည္တြင္း၌ ရွိစဥ္အခါက ထိုမဂၢဇင္းတိုက္တြင္ ရင္းႏွီးသည့္ မိတ္ေဆြတခ်ဳိ႕ လုပ္ကိုင္ေနၾကလင့္ကစား စိတ္ထဲတြင္ တစိမ္းျပင္ျပင္ကဲ့သို႔ေသာ အာ႐ံုတခုရေနသည့္အတြက္ က်ေနာ္ အေရာက္အေပါက္နည္းခဲ့သည္။
ကိုဟန္ထက္ေမာင္ ဖုန္းထဲမွ အဖ်ားဆြတ္ ေခၚေ၀ၚသည့္ ‘ဆရာလင္း’ ဆိုသည္မွာ အဆိုပါ Living Color မဂၢဇင္း၏ အယ္ဒီတာခ်ဳပ္ ဆရာလင္းေ၀ၿမိဳင္ (ယခု ကြယ္လြန္) ျဖစ္သည္။ ဆရာလင္းသည္ က်ေနာ္၊ ကိုဟန္ထက္ေမာင္တို႔ႏွင့္ မ်ဳိးဆက္တဆက္မွ်နီးပါး အသက္အရြယ္ ကြာလွမ္းလွသည္။ ဆရာလင္းႏွင့္ ပတ္သက္၍ မကြယ္မ၀ွက္ ေျပာၾကားရမည္ဆိုလွ်င္ ဆရာလင္းသည္ Living Color လို စီးပြားေရးမဂၢဇင္း၌ အယ္ဒီတာခ်ဳပ္ လုပ္ေနရသည္ကို ေပ်ာ္ေမြ႔လွသူမဟုတ္။ သူက ရသစာေပမဂၢဇင္းမ်ဳိးတြင္သာ အယ္ဒီတာလုပ္လိုသူျဖစ္ၿပီး Living Color မဂၢဇင္းမတိုင္မီက ႐ုပ္ရွင္ေတးကဗ်ာ ရသစံုမဂၢဇင္း၌ အယ္ဒီတာအျဖစ္ ႏွစ္ရွည္လမ်ား လုပ္ကိုင္ခဲ့သူျဖစ္သည္။ ထို႔အျပင္ က်ေနာ္ အမွတ္မလြဲပါက ‘ေရႊ’ ဟု အမည္ရသည့္ မဂၢဇင္း၌လည္း အယ္ဒီတာအျဖစ္ လုပ္ကိုင္ခဲ့ေသးသည္ဟုထင္သည္။
သို႔ေသာ္ ထိုစဥ္က ဆရာလင္း ရသည့္ ရသမဂၢဇင္း အယ္ဒီတာလစာမွာ မိသားစုစား၀တ္ေနေရးအတြက္ ေလာက္ငွသည့္ အေနအထားမ်ဳိး ရွိပံုမေပၚ။ ထိုသို႔ေသာ အခ်ိန္အခါမ်ဳိးတြင္ Living Color မဂၢဇင္းက အလွ်ံအပယ္မဟုတ္သည့္တိုင္ မနည္းလွေသာ အယ္ဒီတာလစာ ခ်ီးျမႇင့္ကမ္းလွမ္းလာသည့္အတြက္ အေျခအေနအရ အယ္ဒီတာခ်ဳပ္အျဖစ္ ၀င္ေရာက္လုပ္ကိုင္ေနျခင္းျဖစ္ေၾကာင္း စာနယ္ဇင္းေလာကႏွင့္ ေ၀းေ၀းမေနလိုသူ ဆရာလင္းက တခါသားတြင္ က်ေနာ့္အား ရင္ဖြင့္ဖူးေလသည္။ အဂၤလိပ္စာေမဂ်ာျဖင့္ မဟာ၀ိဇၨာဘြဲ႔ရထားသူ ဆရာလင္းသည္ မဂၢဇင္းအယ္ဒီတာဘ၀အျပင္ အဂၤလိပ္စာ က်ဴရွင္ဆရာ၊ စာေရးဆရာ၊ ဘာသာျပန္ဆရာအျဖစ္ႏွင့္ပါ ဘ၀ကို ႐ိုး႐ိုးရွင္းရွင္း ျဖတ္သန္း႐ုန္းကန္ခဲ့သူျဖစ္သည္။
ထိုစဥ္ကာလမ်ားတ၀ိုက္က ေနညိဳခ်ိန္ဆိုလွ်င္ ဆရာလင္း၊ ကိုဟန္ထက္ေမာင္ႏွင့္ က်ေနာ္တို႔ သံုးဦး ရန္ကုန္ၿမိဳ႕ထဲ (၃၃) လမ္း အထက္ဘေလာက္ရွိ ေလထန္ကုန္းလက္ဖက္ရည္ဆိုင္၌ မၾကာမၾကာ ဆံုျဖစ္ၾကသည္။ ထို႔ေနာက္ ေမွာင္ရီသမ္းသည္ႏွင့္ (၃၈) လမ္း အထက္ဘေလာက္ရွိ ‘ေငြလမင္း’ စားေသာက္ဆိုင္သို႔ သံုးေယာက္သား ခ်ီတက္ေလ့ရွိၾကသည္။
ထိုညေနကမူ က်ေနာ္ ေလးစားခ်စ္ခင္သည့္ ဆရာလင္း မဖိတ္စဖူး အဖိတ္ထူးသည္ကတေၾကာင္း၊ တနဂၤေႏြေန႔ျဖစ္သည္ကတေၾကာင္းေၾကာင့္ Living Color မဂၢဇင္းတိုက္သို႔ က်ေနာ္ တကူးတက အေရာက္သြားျဖစ္ခဲ့သည္။ ကိုဟန္ထက္ေမာင္က က်ေနာ့္အရင္ ႀကိဳေရာက္ေနသည္။ ထို႔ေနာက္ ဆရာလင္း အလုပ္လက္စသတ္ၿပီးခ်ိန္ ေမွာင္ရီမပ်ဳိးမီတြင္ က်ေနာ္တို႔သံုးဦး Living Color မဂၢဇင္းတုိက္ေပၚမွ ဆင္းခဲ့ၾကေလသည္။
သံုးေယာက္သား စကားတေျပာေျပာႏွင့္ လမ္းေလွ်ာက္လာၾကရင္း “ဘယ္ကို ခ်ီတက္ၾကမလို႔တုန္း” ဟူသည့္ ခပ္ၾသၾသ၊ အသံလံုးႀကီးႀကီးႏွင့္ အေပၚစီးမွ ေအာ္ေျပာသံတခု က်ေနာ့္နားထဲသို႔ ၀င္ေရာက္လာသည္။ ေအာင္ျမင္ခံ့ညားသည့္ အသံႀကီးလာရာ ေရွ႕တည့္တည့္ လမ္းထိပ္ဆီသို႔ က်ေနာ္ ေမာ့ၾကည့္လိုက္သည္တြင္ ေခါင္းတံုးေျပာင္ေျပာင္ စြပ္က်ယ္လက္စက ၀တ္ထားသည့္ ကိုသူရ (ကိုဇာဂနာ) က အထပ္ေတာ္ေတာ္ျမင့္သည့္ တိုက္ခန္း၀ရန္တာမွေန၍ က်ေနာ္တို႔အား ျပံဳးျပံဳးႀကီး ငံု႔ၾကည့္ေနသည္ကို ေတြ႔ရေလသည္။
တိုက္ေအာက္နားသို႔ အေရာက္တြင္ ကိုသူရက “ဘယ္ကိုတုန္း၊ လာပါဦး၊ အေပၚတက္ၾကပါဦး” ဟု ထပ္ေျပာသျဖင့္ က်ေနာ္တို႔ သံုးဦး ကိုသူရ၏ အခန္းသို႔ တက္သြားၾကသည္။ ဆရာလင္း၏ ႐ံုးခန္းႏွင့္ ကိုသူရ ေနသည့္ တိုက္ခန္းက တရပ္ကြက္တည္းလို ျဖစ္ေနသျဖင့္ လူခ်င္း မၾကာခဏဆံုျဖစ္ၿပီး ရင္းႏွီးေနၾကပံုေပၚသည္။ အေပၚသို႔အေရာက္တြင္ ဆရာလင္းက ကိုသူရအား “အခ်ိန္ရရင္ လိုက္ခဲ့ပါလား၊ ၾကံဳတုန္း စကားေလးဘာေလး ေျပာရတာေပါ့” ဟု ဖိတ္မႏၱကျပဳသည့္အတြက္ ခ်က္ဆိုနားခြက္က မီးေတာက္ေသာ ကိုသူရက က်ေနာ္တို႔ ဘယ္သြားမည္ကို ရိပ္စားမိသည္ႏွင့္အညီ “ကိုလြဏ္းေဆြတို႔၊ ကိုဟန္ထက္ေမာင္တို႔ေကာပါေတာ့ ေကာင္းတာေပါ့့” ဟုဆိုကာ ၀မ္းသာအားရပင္ အက်ႌလက္တိုတထည္ ေကာက္၀တ္ၿပီး လိုက္ပါလာခဲ့ေလသည္။
ထိုမတိုင္မီက ကိုသူရႏွင့္ က်ေနာ္ ကဗ်ာဆရာ ကိုေစာေ၀၏ အဓိပတိထမင္းဆိုင္ (ရွင္ပါကူ အထူးကုေဆးခန္းအနီး) တြင္ တႀကိမ္သာ ဆံုဖူးေသးသည္။ ထိုအခ်ိန္သည္ အေရးအခင္းၿပီးေနာက္ပိုင္း ကိုသူရ ေထာင္ထဲ၀င္ရၿပီးေနာက္ ျပန္လြတ္လာခ်ိန္ျဖစ္သည္။ အၿငိမ့္ကခြင့္ ပိတ္ပင္ခံထားရေသာ္လည္း ေၾကာ္ျငာႏွင့္ ႐ုပ္ရွင္ဗီြဒီယိုနယ္ပယ္တြင္ သ႐ုပ္ေဆာင္အျဖစ္ႏွင့္လည္းေကာင္း၊ ဒါ႐ိုက္တာအျဖစ္ႏွင့္လည္းေကာင္း ကိုသူရ အထူးေအာင္ျမင္ေနခ်ိန္ျဖစ္သည္။ ကိုေစာေ၀၏ မိတ္ဆက္ေပးမႈျဖင့္ စကားစျမည္ေျပာဆိုျဖစ္ရင္း ျမားနတ္ေမာင္မဂၢဇင္းကို သူ ႏွစ္သက္သည့္အတြက္ လစဥ္ ၀ယ္ယူဖတ္႐ႈအားေပးသည္ဟု ထိုစဥ္က ကိုသူရ က်ေနာ့္ကို ေျပာခဲ့ဖူးေလသည္။
*****
ၾကည့့္ျမင္တိုင္ ညေစ်းရွိရာလမ္းအတိုင္း တကၠစီကား ခ်ဳိးေကြ႔၀င္လာၿပီး ကမ္းနားလမ္းအနီးသို႔ အေရာက္တြင္ ဆရာလင္းက ကားသမားကို ရပ္ခိုင္းလိုက္သည္။ ေလးေယာက္သား ကားေပၚမွ အဆင္းတြင္ ကိုသူရက လက္ဦးမႈယူကာ တကၠစီခကို ရွင္းလိုက္သည္။ ထို႔ေနာက္ တေျဖးေျဖး ပိက်လာေနေသာ အေမွာင္ထုေအာက္ထဲ လက္ဆြဲအိတ္ကေလး ဆြဲထားသည့္ မ်က္မွန္တ၀င္း၀င္းႏွင့္ ဆရာလင္းက ေရွ႕မွ ဦးေဆာင္ေလွ်ာက္လွမ္းေလေတာ့သည္။ ကိုသူရ၊ ကိုဟန္ထက္ေမာင္ႏွင့္ က်ေနာ္တို႔သံုးဦးမွာ မိမိတို႔ တႀကိမ္တခါမွ် ကန္ဖူးသည့္ ကြင္းမဟုတ္သည့္အတြက္ ဆရာလင္း၏ ေနာက္မွ ၿငိမ္ၿငိမ္ဆိတ္ဆိတ္ လိုက္ပါလာၾကသည္။
ကမ္းနားလမ္းေပၚရွိ ပလက္ေဖာင္းႏွင့္ကပ္လ်က္ တိုက္ခံႏွစ္ထပ္အိမ္တခုေရွ႕သို႔ အေရာက္တြင္ ဦးေဆာင္သူ ဆရာလင္းက သမင္လည္ျပန္အၾကည့္ျဖင့္ “လာၾက လာၾက” ဟုဆိုကာ ပလက္ေဖာင္းေပၚမွ ဆင္းၿပီး ဆိုင္ထဲသို႔ ၀င္သြားေလသည္။ က်ေနာ္တို႔သံုးဦး ေနာက္မွလိုက္၀င္သြားသည္တြင္ ဆိုင္အခင္းအက်င္းကို ၾကည့္ၿပီး က်ေနာ္ အေတာ္ပင္ စိတ္အိုက္သြားမိေလသည္။
ဆိုင္ထဲရွိ စားပြဲ၀ိုင္းတိုင္းတြင္ ေသာက္သံုးသူမ်ားျဖင့္ ျပည့္ႏွက္ေနၿပီး ေျပာဆိုေနၾကသံမ်ားမွာ လက္ပံပင္ ဆက္ရက္က်သကဲ့သို႔ ဆူညံပြက္ေလာ႐ိုက္ေနသည္။ ေသာက္သံုးေနသူအမ်ားစုမွာ ကမ္းနားတြင္ ကာယအားျပဳၿပီး အသက္ေမြးၾကသည့္ အလုပ္သမားမ်ား ျဖစ္ပံုေပၚသည္။ တခ်ဳိ႕က ေခၽြးတလံုးလံုး၊ တခ်ဳိ႕က အဆီျပန္မ်က္ႏွာ၊ တခ်ဳိ႕မွာ ကိုယ္အေပၚပိုင္း အက်ႌဗလာ …။ စားပြဲ၀ိုင္းမ်ားမွာလည္း တ၀ိုင္းႏွင့္တ၀ိုင္း ကပ္လြန္းသည့္အတြက္ ေလးေယာက္သား ပြဲခင္းထဲသို႔ တိုး၀င္သြားမိသလိုမ်ဳိး ခံစားေနရသည္။
ဒီၾကားထဲ ကိုသူရကို ျမင္သည္ႏွင့္ ေသာက္ေနသူတခ်ဳိ႕ စားပြဲ၀ိုင္းမွ ထလာၿပီး “ဟာ ကိုဇာဂနာႀကီး” ဟုဆိုကာ ၀မ္းသာအားရ လက္ဆြဲႏႈတ္ဆက္သူက ႏႈတ္ဆက္၊ ေပြ႔ဖက္သူက ေပြ႔ဖက္၊ “ကိုဇာဂနာ က်ေနာ္တို႔နဲ႔ တခြက္ေလာက္ ခ်သြားပါဦး” ဟု အေပ်ာ္မ်က္ႏွာေတြႏွင့္ ဖိတ္ေခၚသူက ဖိတ္ေခၚ၊ “ကိုဇာဂနာရဲ႕ ဟာသျပက္လံုးေတြကို အရမ္းႀကိဳက္တာပဲ” ဟုေျပာရင္း ဖက္မနမ္း႐ံုတမယ္ မိတ္ဆက္သူက မိတ္ဆက္ႏွင့္ ကိုသူရမွာ သူ၏ ပရိသတ္စစ္စစ္မ်ားအၾကား လက္မလည္ႏိုင္ေအာင္ ဗ်ာမ်ားေနသည္ကို ေတြ႔ရေလသည္။ ပါ၀ါမ်က္မွန္ထူထူႏွင့္ ကိုဟန္ထက္ေမာင္ကို လွမ္းၾကည့္ေတာ့ သူ ျပံဳးျပသည့္ အျပံဳးက စိတ္က်ဥ္းက်ပ္ေနသည့္ အျပံဳးမ်ဳိး …။
ဆရာလင္းကေတာ့ က်ေနာ္တို႔ကို လွည့္မၾကည့္အား၊ သူပိုင္ကြင္းမို႔ ေနရာထိုင္ခင္း ျပင္ေပးဖို႔ စားပြဲထိုးကို ေလာေဆာ္ေနသည္။ က်ေနာ့္စိတ္ထဲတြင္ ေအးေအးေဆးေဆး စကားေျပာဖို႔ ဘယ္လိုမွ မျဖစ္ႏိုင္ဟု သံုးသပ္မိၿပီး စားပြဲ၀ိုင္းျပင္ေပးၿပီးမွဆိုလွ်င္ အားနာစရာျဖစ္ကုန္ေတာ့မည္ဟု ေတြးမိကာ ဆရာလင္း အနားသို႔ အလ်င္အျမန္ကပ္၍ ေျပာလိုက္ေလေတာ့သည္။
“ဆရာလင္း ဒီအေနအထားနဲ႔ဆို ေအးေအးေဆးေဆး စကားေျပာဖို႔ မလြယ္ဘူး။ တျခားတေနရာကို ေရြ႕ရင္ ေကာင္းမယ္နဲ႔ တူတယ္။ ဟိုမွာ ကိုသူရ ပရိသတ္ေတြ သဲသဲလႈပ္ေနပံုနဲ႔ မလြယ္ဘူးေနာ္ ဆရာလင္း၊ ေရြ႕ရေအာင္” ဟု က်ေနာ္ နားနားကပ္၍ ေျပာလိုက္သည္။
“အဲဒါဆို ဘယ္ကို သြားမလဲ ဆရာလြဏ္း” ဟု ဆရာလင္းက ျပန္အေမးတြင္ “လာပါ ဆရာလင္းရယ္၊ ဒီနားမွာ တျခားဆိုင္ေတြ ရွိဦးမွာေပါ့” ဟု ေျပာၿပီး အလ်င္အျမန္ ေနာက္ေၾကာင္းျပန္လွည့္ရေလေတာ့သည္။ က်ေနာ္တို႔သံုးေယာက္ ျပန္လည္ဆုတ္ခြာသည္ကို သိရွိသည့္ ကိုသူရကလည္း သူ႔ပရိသတ္မ်ားကို “မိတ္ေဆြေတြ ပါေနလို႔ ေနာက္မွ ေတြ႔ဦးမယ္ေနာ္” ဟု ေတာင္းေတာင္းပန္ပန္ ႏႈတ္ဆက္ကာ က်ေနာ္တို႔ေနာက္ ျပန္လိုက္လာေလ သည္။
အျပင္သို႔ အေရာက္တြင္ လူေငြ႔မိၿပီး ေခၽြးျပန္ေနသည့္ က်ေနာ္၊ ကိုဟန္ထက္ေမာင္၊ ကိုသူရတို႔ သံုးေယာက္ကို ၾကည့္ၿပီး ဆရာလင္းက “က်ေနာ္က ခင္ဗ်ားတို႔ သံုးေယာက္ကို ဘီအီးေကာင္းေကာင္း တိုက္ခ်င္လို႔ဗ်” ဟု မ်က္ႏွာငယ္ငယ္ အားနာသည့္ေလသံျဖင့္ ေျပာေလသည္။
ကိုသူရက ဆရာလင္း၏ တိုက္ေကၽြးလိုစိတ္ကို အသိအမွတ္ျပဳသည့္အေနႏွင့္ “ဆိုင္က စကားေျပာဆိုဖို႔ လြယ္မယ္မထင္ဘူး ဆရာလင္းရဲ႕။ ေနာက္တေခါက္ လူရွင္းမွ ထိုင္ရေအာင္။ အခုေတာ့ တျခားတေနရာ သြားၾကတာေပါ့” ဟု ဆရာလင္းကို ေျပာဆိုေလသည္။
က်ေနာ္ကလည္း ကိုသူရေနာက္မွ သံေယာင္လိုက္ကာ “ဟုတ္တယ္ ဆရာလင္း၊ တျခားေၾကာင့္မဟုတ္ဘူး၊ က်ေနာ္တို႔လည္း (၄၂) လမ္းက ဘီအီးဆိုင္ေတြမွာ ေသာက္ဖူးတာပဲ။ အခု ဆရာလင္းဆိုင္က ဆူညံေနေတာ့ ဘယ္လိုမွ စကားေျပာလို႔ရမယ္မထင္ဘူး။ နားေအးပါးေအး ရွိတဲ့ေနရာမွာ ထိုင္ရေအာင္ပါ ဆရာလင္းရယ္” ဟု ႏွစ္သိမ့္ေျပာ ေျပာလိုက္ေလသည္။ နံေဘးမွ ကိုဟန္ထက္ေမာင္ကေတာ့ ခပ္ေဖ်ာ့ေဖ်ာ့အျပံဳးႏွင့္ …။
က်ေနာ္တို႔ေလးေယာက္ ေလွ်ာက္မိေလွ်ာက္ရာ ဆက္ေလွ်ာက္လာၾကရင္း က်ေနာ္၏ စိတ္ထဲမွ ထိုဆိုင္မ်ဳိးတြင္ သိပ္မထိုင္ဖို႔ ဆရာလင္းကို တားျမစ္ခ်င္စိတ္ေပၚေနမိသည္။ အဆင့္အတန္း ခြဲျခားလိုသည့္သေဘာေၾကာင့္မဟုတ္ဘဲ ေစ်းေပါၿပီး ကြာလတီမေကာင္းသည့္ အရက္မ်ားႏွင့္တိုးကာ က်န္းမာေရးထိခိုက္မည္ကို စိုးရိမ္သျဖင့္ ဆရာလင္းကို တားျမစ္လိုျခင္းျဖစ္သည္။ သို႔ေသာ္ က်ေနာ္ ေျပာမထြက္ခဲ့။ အားလံုး အေတြးကိုယ္စီႏွင့္ ဆက္ေလွ်ာက္ေနခဲ့ၾကသည္။
မိနစ္အနည္းငယ္အၾကာတြင္ ကမ္းနားလမ္း၏ ကမ္းနားဘက္အျခမ္း၌ ဘီယာစေတရွင္ႀကီးတခုကို ေတြ႔သျဖင့္ ကိုသူရက “ဒီမွာဆိုရင္ေတာ့ စကားေျပာဖို႔ ေအးေအးေဆးေဆး ရွိမယ္ထင္တယ္” ဟု အၾကံျပဳေလသည္။ သို႔ ႏွင့္ လမ္းကူးၿပီး ေလးေယာက္သား ဆိုင္အတြင္းသို႔ ၀င္ေရာက္ခဲ့ၾကေလသည္။ ဆိုင္မွာ စတိတ္႐ိႈးစင္ျမင့္ႏွင့္ ဧည့္ခံေဖ်ာ္ေျဖသည့္ဆိုင္ျဖစ္ၿပီး အခ်ိန္ေစာေသး၍ထင့္၊ ကိုသူရ ခန္႔မွန္းသည့္အတုိင္း စားပြဲ၀ိုင္းအားလံုး လူရွင္းေနသည္ကို ေတြ႔ရသည္။
ထိုညက လူရွင္းေနသည့္ ဘီယာဆိုင္ႀကီးအတြင္း ႐ုပ္ရွင္၊ ဗီြဒီယိုနယ္မွ ကိုသူရႏွင့္ စာေပနယ္မွ က်ေနာ္တို႔သံုးဦး နားေအးပါးေအး စကားေတြ တေလွႀကီး ေျပာျဖစ္ခဲ့ၾကသည္။ စကားေျပာ၍ ၀သေလာက္ရွိၿပီး ေတးဂီတအစီအစဥ္ စတင္ခ်ိန္တြင္ ကာရာအိုေကပိုး ထႂကြလာသည့္ ကိုဟန္ထက္ေမာင္က စင္ျမင့္ေပၚသို႔ အရင္တက္ကာ ဟဲေလေတာ့သည္။ ထို႔ေနာက္ ထိုစဥ္က စီးရီးတေခြ ထြက္ေနၿပီျဖစ္သည့္ က်ေနာ့္အား ကိုသူရႏွင့္ ဆရာလင္းတို႔က သီခ်င္းတပုဒ္ဆိုရန္ တိုက္တြန္းျပန္သျဖင့္ စင္ေပၚတက္ကာ “ျမန္မာ့စိတ္ရင္း ျမန္မာ့႐ႈခင္း” သီခ်င္း ကို ဟဲမိျပန္ေလသည္။ က်ေနာ္ ဟဲေနစဥ္ ကိုသူရက စင္ေပၚတက္လာၿပီး ပန္းကံုးစြပ္သည္။ ထိုညက ျပန္ခါနီး ပိုက္ဆံရွင္းရာတြင္ ပန္းကံုးဖိုးေရာ စားေသာက္ထားသည့္ က်သင့္ေငြကိုပါ တကၠစီခ ေပးတုန္းကကဲ့သို႔ပင္ ကိုသူရက လက္ျမန္ေျချမန္ ရွင္းျပန္ေလသည့္အတြက္ က်ေနာ္တို႔ သံုးဦးမွာ ကိုသူရအေပၚ အားလည္းနာတယ္ ခင္လည္းခင္တယ္ ျဖစ္ခဲ့ရေခ်ေတာ့၏။
ထိုတေခါက္ ကိုသူရႏွင့္ ဆံုၿပီး မၾကာမတင္ အခ်ိန္အေတာအတြင္း က်ေနာ့္ထံသို႔ ‘သူရဲေလးေကာင္’ ၏ ႏို႔တစ္စာ ေရာက္ရွိလာျခင္းျဖစ္ပါေလသည္။
(ဆက္လက္ဖတ္႐ႈပါရန္)
- ႀကီးျမတ္ေလသူ ကိုသူရသို႔ က်ေနာ့္အမွတ္ရခ်က္မ်ား (ပထမပိုင္း) click
2 comments:
အလဲ့...
"အမွတ္ရခ်က္မ်ား" ဆုိပဲ။
ဆရာလြဏ္းတုိ ့ကေတာ့ စာ စစ္ေနၿပီ၊
ဧကႏၵ..က်ဳရွင္ ၿပေတာ့မယ္နဲ ့တူတယ္။
ဘုိင္အုိေဒါက္တာလြဏ္းေဆြ ဇီ၀ေဗဒဘာသာအနီးကပ္ ၁၀ ရက္ၿပတ္။
ဘာကုိ ၾကီးၿမတ္တာလဲ။ၾကီးၿမတ္ ၿမင္႔ၿမတ္တဲ႔စကားလုံးဆုိတာ ဘုရား တရား သံဃာ ေတြမွာပဲ သုံးတယ္။
Post a Comment