မတ္လ (၂၄) ရက္၊ တနဂၤေႏြေန႔ ညေနက ေဟာလိ၀ုဒ္႐ုပ္ရွင္ၿမိဳ႕ေတာ္ရွိ ကိုဒတ္႐ုပ္ရွင္႐ံုႀကီး၌ က်င္းပေသာ အ ေမရိကန္ ႐ုပ္ရွင္ထူးခြၽန္ဆုေပးပြဲျဖစ္သည့္ (၇၄) ႀကိမ္ေျမာက္ ေအာ္စကာဆုႏွင္းသဘင္ကို တီဗီြဖန္သားျပင္ေပၚ တြင္ က်ေနာ္ တိုက္႐ုိက္ၾကည့္႐ႈခြင့္မၾကံဳခဲ့ဘဲ ထိုအပတ္ထုတ္ ဂ်ာနယ္မ်ားတြင္မွ မွတ္တမ္းဓာတ္ပံု စံုစံုလင္လင္ ျဖင့္ ျပည့္ျပည့္စံုစံု ဖတ္႐ႈခဲ့ရပါသည္။
ေအာ္စကာဆုေပးပြဲသမုိင္းတြင္ လူမည္းသ႐ုပ္ေဆာင္တို႔ မၾကံဳစဖူး ထူးကဲစြာ ေအာင္ပြဲခံခဲ့သည့္ ၀မ္းေျမာက္ ဖြယ္ အထိမ္းအမွတ္ပြဲႀကီးလည္းျဖစ္ခဲ့သည္။ လူမည္းမင္းသားႀကီး ဆစ္ဒနီပြိဳင္တီးေယးက ဘ၀တသက္တာအ တြက္ ဂုဏ္ထူးေဆာင္ ေအာ္စကာဆုကိုလည္းေကာင္း၊ လူမည္းမင္းသား ဒင္ဇယ္၀ါရွင္တန္က အေကာင္းဆံုး အမ်ဳိးသားဇာတ္ေဆာင္ဆုကိုလည္းေကာင္း၊ လူမည္းမင္းသမီး ဟယ္လီဘာရီက အေကာင္းဆံုး အမ်ဳိးသမီး ဇာတ္ေဆာင္ဆုကိုလည္းေကာင္း အသီးသီး ဆြတ္ခူးရရွိသြားခဲ့ေၾကာင္း သိရိွၾကၿပီးျဖစ္ေပမည္။
မင္းသားႀကီး ဆစ္ဒနီပြိဳင္တီးေယးႏွင့္ မင္းသား ဒင္ဇယ္၀ါရွင္တန္တို႔၏ သ႐ုပ္ေဆာင္မႈ အတတ္ပညာေကာင္း ျခင္းကို က်ေနာ့္အေနႏွင့္ ႀကိမ္ဖန္မ်ားစြာ ၾကည့္႐ႈခဲ့ဖူးေသာ္လည္း မင္းသမီး ဟယ္လီဘာရီ၏ သ႐ုပ္ေဆာင္မႈ အတတ္ပညာႏွင့္မူ အနည္းငယ္ စိမ္းေနခဲ့ပါသည္။ ဓာတ္ပံုကို ေသခ်ာစြာ ၾကည့္႐ႈမိသည့္အခါမွ က်ေနာ္ၾကည့္႐ႈ ခဲ့ဖူးေသာ ႐ုပ္ရွင္ဇာတ္ကားတကားတြင္ သူမ၏ သ႐ုပ္ေဆာင္မႈ အႏုပညာကို စြဲလမ္းႏွစ္ၿခိဳက္ခဲ့ရသည့္ လူမည္း မင္းသမီးေလး ျဖစ္ေနသည္ကို ျပန္လည္မွတ္မိသြားေတာ့သည္။
က်ေနာ္ ၾကည့္႐ႈခဲ့ဖူးေသာ ထိုဇာတ္ကားမွာ မင္းသား ကတ္ရပ္ဆဲလ္ႏွင့္ မင္းသား စတီဗင္ဆီးဂဲလ္တို႔ အၿပိဳင္ပါ ၀င္ၾကၿပီး ဒါ႐ုိက္တာ စတူး၀ပ္ဘိုင္းရပ္ဒ္ ႐ုိက္ကူးေသာ Executive Decision ဆိုသည့္ ဇာတ္ကားပင္ျဖစ္သည္။ ထိုဇာတ္ကားတြင္ မင္းသမီး ဟယ္လီဘာရီက အပိုင္စီးခံရသည့္ ေလယာဥ္ေပၚမွ ရဲ၀ံ့စြန္႔စားေသာ ခ်စ္စဖြယ္ ေလယာဥ္မယ္ကေလးအျဖစ္ ပီျပင္စြာ သ႐ုပ္ေဆာင္ခဲ့ျခင္းျဖစ္သည္။ ထိုဇာတ္ကားတြင္ သူမ ပါ၀င္ခြင့္ရသည့္ အခန္း နည္းပါးေသာ္လည္း ၾကည့္႐ႈခြင့္ရသေလာက္ အခန္းနည္းနည္းႏွင့္ပင္ သ႐ုပ္ေဆာင္ေကာင္းတို႔၏ အ ရည္အခ်င္းရွိမွန္း က်ေနာ္ မွတ္မွတ္ရရ ရွိခဲ့သူျဖစ္သည္။
ယခုဆုရရွိေသာ Monster's Ball ႐ုပ္ရွင္ဇာတ္ကားကို မၾကည့္ရေသးေသာ္လည္း က်ေနာ့္စိတ္ထဲတြင္ သ႐ုပ္ ေဆာင္ေကာင္းတို႔၏ အရည္အခ်င္းရွိမွန္း မွတ္မွတ္ရရရွိခဲ့ေသာ သူမ ဆုရရွိသည့္အတြက္ အထူးပင္ ၀မ္း ေျမာက္မိပါသည္။ အထူးသျဖင့္ လူမည္းသ႐ုပ္ေဆာင္မ်ားထဲမွ ဆုရရွိခဲ့ျခင္းျဖစ္၍လည္း ပို၍ပင္ ၀မ္းေျမာက္ရ ေပသည္။
ဆုေပးပြဲအခမ္းအနားတြင္ သူမက “နာမည္မရွိ၊ ဂုဏ္မရွိတဲ့ လူမည္းအမ်ဳိးသမီးေတြ အားလံုးအတြက္လည္း ဂုဏ္ရွိတဲ့အခ်ိန္ေပါ့။ သူတို႔ေတြအားလံုးအတြက္ ပိတ္ထားတဲ့ တံခါးႀကီး ပြင့္သြားၿပီလို႔ က်မ ယံုၾကည္ပါတယ္” ဟု မ်က္ရည္လည္ရြဲျဖင့္ ေျပာၾကားခဲ့ေၾကာင္းလည္း ၀မ္းနည္း၀မ္းသာ ဖတ္႐ႈခဲ့ရပါသည္။
*****
လူျဖဴ လူမည္း အသားအေရာင္ခြဲျခားမႈ သမိုင္းတေလွ်ာက္တြင္ လူမည္းမ်ားသည္ ေခတ္အဆက္ဆက္ အႏွိမ္ခံ၊ အဖိႏွိပ္ခံမ်ား ျဖစ္ခဲ့ရေလသည္။ ထုိကဲ့သို႔ ၾကမ္းတမ္းေသာဘ၀မ်ားမွ ႀကိဳးစား႐ုန္းကန္ရင္း ပညာေခတ္သို႔ ေရာက္ရွိေနသည့္ ယေန႔အခ်ိန္အခါတြင္ အရည္အခ်င္းရွိေသာ လူမည္းမ်ားကို လူျဖဴမ်ားက အသိအမွတ္မျပဳ၍ မရေတာ့ဘဲ အျမင္က်ယ္စြာျဖင့္ ေနရာေပးလာၾကရေပေတာ့သည္။
လူမည္းအာကာသယာဥ္မွဴး၊ လူမည္းေဆးသိပၸံပညာရွင္၊ လူမည္းစာေရးဆရာ၊ လူမည္းအဆိုေတာ္၊ လူမည္း႐ုပ္ ရွင္သ႐ုပ္ေဆာင္ … စသည္ စသည္ျဖင့္ နယ္ပယ္အသီးသီးတြင္ အရည္အခ်င္းရွိသူ လူမည္းမ်ားကို အသိအ မွတ္ျပဳလာၾကရေတာ့သည္။ လူမ်ဳိးႀကီး၀ါဒအစြဲရွိေသာ အီတလီ၊ ဂ်ာမဏီႏုိင္ငံတို႔၏ ႏိုင္ငံလက္ေရြးစင္ ေဘာ လံုးအသင္းမ်ားတြင္ပင္ အရည္အခ်င္းရွိေသာ လူမည္းေဘာလံုးသမားမ်ားကို ပစ္ပယ္မထားႏိုင္ေတာ့ဘဲ ႏိုင္ငံ လက္ေရြးစင္အျဖစ္ အသိအမွတ္ျပဳ ေရြးခ်ယ္လာၾကသည္ကို ေတြ႔လာရေပသည္။
ဆိုရလွ်င္ ယေန႔ေခတ္သည္ ပညာေခတ္သို႔ ေရာက္ရွိေနၿပီး ယခင္ကာလမ်ားကထက္ ပိုမိုအျမင္က်ယ္လာၾက ၿပီျဖစ္သည့္အေလ်ာက္ အရည္အခ်င္းရွိသူ မည္သူမဆို ထိုက္တန္သည့္ေနရာ၊ ထိုက္တန္သည့္ ဆုလာဘ္မ်ား ကို ရရွိလာၾကမည္မွာ အမွန္ပင္ျဖစ္ေပသည္။ အသားေရာင္ခြဲျခားမႈျပႆနာႏွင့္ ရင္ဆိုင္႐ုန္းကန္ခဲ့ၾကရေသာ လူမည္းမ်ားမွမဟုတ္၊ ကမၻာေပၚရွိ မည္သည့္လူမ်ဳိး၊ မည္သည့္ဘာသာ၀င္မဆို ကိုယ္ကြၽမ္းက်င္ရာ ပညာရပ္ တြင္ အရည္အခ်င္းျပည့္မီသူျဖစ္ပါက ထင္ေပၚလွ်င္ စင္ေတာ္ေကာက္ခံရမည့္ အခြင့္အလမ္းမ်ား အျပည့္အ၀ ရွိ လာေနၿပီျဖစ္သည္။
သို႔ျဖစ္၍ လူတိုင္းလူတိုင္းသည္ မိမိတို႔၏ အသက္ေမြး၀မ္းေက်ာင္းမႈ ပညာရပ္တြင္ မိမိတို႔ကိုယ္တိုင္ အရည္အ ခ်င္းျပည့္မီေအာင္ ႀကိဳးစားၾကဖို႔သာလိုေပသည္။ အရည္အခ်င္း ျပည့္မီျခင္း၊ မမီျခင္းဆိုသည္မွာလည္း သင္ တန္းဆင္းလက္မွတ္မ်ား၊ ဘြဲ႔လက္မွတ္မ်ား တထပ္ႀကီး ထုတ္ျပႏိုင္႐ံုႏွင့္ ျပည့္စံုလံုေလာက္သည္မဟုတ္ေပ။ မိ မိကုိယ္တိုင္ အရည္အခ်င္း ျပည့္မျပည့္ဆိုသည္ကို မိမိကိုယ္တိုင္ပင္ အသိဆံုးျဖစ္ပါသည္။ ထို႔ေၾကာင့္ ကိုယ့္ စိတ္ကိုယ္ မလွည့္စားဘဲ မိမိအသက္ေမြး၀မ္းေက်ာင္းမႈျပဳရာ ပညာရပ္၌ မိမိကိုယ္ကိုယ္မိမိ ယံုၾကည္မႈအျပည့္ရွိ ေသာ အရည္အခ်င္းျပည့္မီသူျဖစ္ေအာင္ အပတ္တကုတ္ ႀကိဳးစားသူတိုင္း ပညာေခတ္တြင္ ခံ့ညားထည္၀ါစြာ ရပ္တည္ႏိုင္မည္ဟု ထင္ျမင္မိပါသည္။
(ျမားနတ္ေမာင္မဂၤလာမဂၢဇင္း၊ ေမလ၊ ၂၀၀၂ ခုႏွစ္)
No comments:
Post a Comment