က်ဳပ္အရပ္နဲ႔ က်ဳပ္ဇာတ္
(နာဂစ္ တႏွစ္ျပည့္ ေအာက္ေမ့ဖြယ္)
ရဲရင့္ေအာင္ (နယူးေဒလီ)
(နာဂစ္ တႏွစ္ျပည့္ ေအာက္ေမ့ဖြယ္)
ရဲရင့္ေအာင္ (နယူးေဒလီ)
အေရွ႕အိမ္ဆီက ဆူညံပူညံအသံေတြ ထြက္လာတယ္။ မၾကားတခ်က္ ၾကားတခ်က္။ တခါတေလ ဗလံုးဗေထြး၊ တခါတေလ ေအာ္ႀကီးဟစ္က်ယ္မုိ႔ သဲသဲကဲြကဲြ။ အဲဒီ ကပ္အိမ္ထဲမွာ ျမန္မာျပည္သား ရက္ကန္းသမားေတြ ေန တာ။ သူတို႔အခ်င္းခ်င္းက ေဆြမ်ဳိးေတြခ်ည္းပဲ။ က်ေနာ္တို႔ေနတဲ့ သြပ္အိမ္နဲ႔က ၁ဝ ေပေလာက္ပဲ ေဝးတာ။ က် ေနာ္တို႔အိမ္က ၈၈ ေက်ာင္းသား႐ံုးလုပ္ထားတဲ့ အိမ္။ လူပ်ဳိလူလြတ္ေက်ာင္းသားေတြေနတဲ့ အိမ္ဆိုလည္း မ မွားဘူး။ အိႏၵိယႏုိင္ငံ မီဇိုရမ္ျပည္နယ္ရဲ႕ ေတာင္ေပၚၿမိဳ႕ေတာ္ အုိက္ေဇာထဲက စီပြီးရပ္ကြက္မွာ။ ညပိုင္းျဖစ္ေန လို႔ ျမန္မာလို အသံဗလံေတြ က်ယ္က်ယ္နဲ႔ ၾကာၾကာထြက္ေနရင္ မသင့္ေတာ္လွ။ ဒါေၾကာင့္ အေပၚလမ္းတက္၊ အဲဒီဘက္ ထြက္သြားလိုက္တယ္။
ေန႔လယ္ကမွ မဂၤလာေဆာင္ခဲ့တဲ့ ေကာင္ေလးက မဂၤလာဦးညမွာ သူ႔အေဖဆီ သြားကန္ေတာ့ခ်င္တာတဲ့။ သူ႔ အေမနဲ႔ ေဆြမ်ဳိးတသိုက္က တားတာေပါ့။ တေယာက္တေပါက္ ေအာ္ၾကဟစ္ၾက ျဖစ္ကုန္ေရာ။ ေကာင္ေလးက မ်က္ရည္နဲ႔ မ်က္ခြက္၊ ေကာင္မေလးက ေျခမကိုင္မိ လက္မကိုင္မိ၊ ေယာင္တိေယာင္ခ်ာ မ်က္ႏွာပ်က္ရွာတာ ေပါ့။ ေကာင္ေလးရဲ႕ အေဖနဲ႔ အေမက ကဲြေနတာ။ သူတို႔ေတြနဲ႔ က်ေနာ္က ျမန္မာျပည္မွာ တၿမိဳ႕နယ္ထဲသား ေတြ။ လက္ထပ္မယ့္ကိစၥမွာလည္း ဝင္ပါခဲ့တဲ့ က်ေနာ္က ေကာင္ေလးလက္ကိုဆဲြၿပီး သြားၾကမယ္လို႔ ေျပာ တယ္။ ေကာင္မေလးကို လိုက္ခဲ့၊ တာဝန္ယူတယ္၊ ျပႆနာ မျဖစ္ေစရဘူးေပါ့။ ဒီလိုနဲ႔ပဲ ထြက္လာလိုက္ၾက တယ္။
ညဟာ ေငြမႈန္နံ႔သာ လူးလိမ္းျခယ္သေနတဲ့ လမင္းႀကီးေၾကာင့္ ပိုၿပီး ပနံရေနတယ္။ ေတာင္ခါးပန္းကို ေကြ႔ပတ္ ေနတဲ့ ကတၱရာလမ္းဟာ အေရာင္တလက္လက္ တက္ေနတယ္။ ပင္ႀကီးပင္ငယ္ေတြက လေရာင္ကို ႏို႔သက္ခံ စို႔ရင္း မိခင္မ်က္ႏွာကို ေမာ္ၾကည့္လို႔။ သစ္ခက္သစ္ရြက္ေလးေတြက အေမွာင္ကို မေၾကာက္ဘဲ မိခင္ပင္မႀကီးနဲ႔ အတူ သူ႔ဘြားေအကို ထုိးထုိးေထာင္ေထာင္ ျပဴၾကည့္လို႔။ ျဖဴေဖြးၾကည္လင္ေနတာနဲ႔အမွ် ညဟာ ဆြတ္ပ်ံ႕ ၾကည္ႏူးစရာ ေကာင္းသလားမေမးနဲ႔။ ေနာက္က်ိေနတဲ့ စိတ္ကို ေမ့ေလ်ာ့ေအာင္ ျဖစ္ေစေသးေတာ့တယ္။ ဒါ ေပမယ့္ လာလတၱံ႔ အေျခအေနအတြက္ စိုးရိမ္စိတ္ေလးက တခ်က္တခ်က္ ဝင္ဝင္လာတယ္။
လြန္ခဲ့တဲ့ ၁ဝ ရက္ေလာက္က မဂၤလာပဲြအေရး ေဆြးေႏြးတယ္။ အားလံုးအဆင္ေျပေပမယ့္ ဖိတ္စာကိစၥက ျပ ႆနာ။ ဖခင္နာမည္ ထည့္ေရး၊ မထည့္ေရး။ ေကာင္ေလးရဲ႕ အေဖက နာမည္မထည့္ဖို႔ လာေျပာထားသတဲ့။ ရွိေစေတာ့၊ မိဘႏွစ္ပါး ကဲြမွသာကဲြေရာ့။ သားဟာ သား၊ အေဖဟာ အေဖပဲ။ ထည့္ၾကမယ္ဆိုၿပီး ဖိေျပာခဲ့တယ္။ ဖိတ္စာကို ေက်ာင္းသား႐ံုးက လက္ေရးလက္သား၊ စာသားနဲ႔ ဒီဇုိင္း တာဝန္ယူတယ္။
ဖိတ္စာေဝၿပီး ေနာက္ရက္ အေဖက ႐ံုးခန္းထဲ ေပါက္ခ်လာတယ္။ လက္ထဲမွာ ဓားေျမာင္တလက္၊ အေႏွာင့္အ ယွက္ မကင္းတဲ့ မ်က္ႏွာနဲ႔။ ပထမ ေဒါနဲ႔ ေမာနဲ႔၊ စားပဲြထုလိုက္ ဓားကိုင္လုိက္နဲ႔။ အဘက္ဘက္ကို ေမတၱာေရွ႕ ထားၿပီး၊ ျဖစ္သင့္ျဖစ္ထိုက္တာ ရွင္းျပတယ္။ အထူးသျဖင့္ အေဖကို ခ်စ္ရွာတဲ့ သားရဲ႕ဆႏၵ။ အဆံုးမွာ အေဖရင္း ေခါက္ေခါက္ သူဟာ မအီမသာနဲ႔ ျပန္သြားေလရဲ႕။ ဒီအျဖစ္က ပူပူေႏြးေႏြးေလး ရွိေသးတာ။
ေနာက္ခံကို အဲဒီလို စဥ္းစားမိေတာ့ ရင္ေလးစရာ။ သူ႔လက္ထဲက ဓား၊ ေဒါသစကားနဲ႔ မ်က္ႏွာထားေတြက ရိပ္ ကနဲ ရိပ္ကနဲ ေပၚေပၚလာတယ္။ ညကလည္း ည၊ ေသာက္ထားမွျဖင့္ ကိုယ့္မွာ ခုခံစရာ၊ ယွဥ္စရာ မရွိ။ သားရဲ႕ ေနာက္ထပ္ တဆႏၵနဲ႔ပဲ စိတ္ကို ရဲတင္းၿပီး ထြက္လာတာ။ ျဖစ္ကာမွ ျဖစ္ေရာ့ပဲ။ သူ႔ဘက္က ဆင္ေျခဆင္လက္ ေတြက ကုန္ခဲ့ၿပီ။ ကိုယ့္ဘက္က ဘယ္အထိ ခုခံေခ်ပဦးမွာလဲ။ ေကာင္ေလးကိုေတာ့ မိဘေမတၱာအေၾကာင္း ဟိုေရာက္ဒီေရာက္ ေျပာရင္း အေဖေနတဲ့ အိမ္ဆီ တိုးျမဲအတုိင္း တိုးလာၾကတယ္။
အိမ္ကိုေရာက္ေတာ့ သူက မရွိ၊ အတူေနသူေတြက သူ ဘယ္ထြက္သြားမွန္း မသိၾက။ ၁၄-၅ မိနစ္ေလာက္ ထိုင္ ေစာင့္တယ္။ မလာေရးခ် မလာ။ ဒါေၾကာင့္ သံုးေယာက္စလံုး ျပန္ထြက္လာတယ္။ သားေလးရဲ႕ မ်က္ႏွာေပၚမွာ ပူေလာင္ေသာက အေရးအေၾကာင္းက လေရာင္ေအာက္မွာ ရွင္းလင္းလွ။ ရင္ဆုိင္လိုက္ရတဲ့ အဆံုးအ႐ႈံးႀကီး တခုကို အားမတန္ ႀကိတ္ခံေနရပံု။
စကားတေျပာေျပာနဲ႔ ေျဖသိမ့္ေတြးေတြးရင္း လာရာလမ္းအတုိင္း ျပန္ၾကတယ္။ ေကာင္ေလးက ငိုလုိက္ရယ္ လိုက္၊ ေကာင္မေလးက ႏွပ္တ႐ႈပ္႐ႈပ္။ ညအလွကေတာ့ မေျပာင္းလဲ၊ ထြန္းလင္းေတာက္ပဆဲ။ တသက္မွာ တ ခါပဲ ရေလ့ရွိတဲ့ မဂၤလာပဲြည၊ မဂၤလာဦးည။ ေကာင္ေလးမွာ ႀကိတ္မႏုိင္ခဲမရ စကားလံုးေတြက ပါးစပ္ဖ်ားက ဆို႔ နင့္စြာနဲ႔ ပ်ဳိ႕အန္ထြက္က်ကား ထြက္က်ရဲ႕၊ ဖခင္ကို မွန္းဆတမ္းတရင္း ငိုေႂကြးသံကို ျပဳကား ျပဳရဲ႕၊ အဓိပၸာယ္မ ရွိလို႔ဆိုကာ မဂၤလာပဲြကို သေရာ္ကား သေရာ္ရဲ႕၊ နိမိတ္ဖတ္ကား ဖတ္ရဲ႕။ ေကာင္မေလးရဲ႕ ပခံုးကုိ ကိုင္လုိက္၊ ေျခေဆာင့္လုိက္၊ ေအာ္ဟစ္ေျပာဆို ငိုေႂကြးလိုက္။ တားစရာ မလိုေတာ့၊ သူ႔ရင္ဘတ္ကို သူ႔ဘာသာ ဖတ္သင့္ပါ တယ္။
ဒီအေနအထားနဲ႔ ေလွ်ာက္လာရင္း ႐ုတ္တရက္ဆိုသလို အသံတသံ ေပၚလာတယ္။ ညာဘက္ ေတာင္ေပၚတက္ ေလွခါးဆီက။ တုတ္မီး(လက္ႏွိပ္မီး)ေရာင္နဲ႔အတူ လူတေယာက္ တေရြ႕ေရြ႕ ဆင္းခ်လာတယ္။ သားရဲ႕နာမည္ ကို ရြတ္လာတယ္။ သူ႔အေဖမွ သူ႔အေဖ။ က်ေနာ္ျဖင့္ ေပ်ာ္လုိက္တဲ့ျဖစ္ျခင္း၊ ေၾကာက္စိတ္က လံုးဝကင္းေနေလ ရဲ႕။ လာသာ လာ၊ သားအဖႏွစ္ေယာက္ ေဟာဒီညမွာကို ေတြ႔ရဖို႔ လိုတာ။ အားလံုး ဝမ္းသာလံုးဆို႔ဖို႔က အဓိက၊ ေကာင္ေလးအတြက္ အျဖဴထည္နဲ႔ အိပ္သင့္တဲ့ည၊ ႐ႈပ္ေထြး မေနေစရ၊ ေနာက္ဆံမတင္းဖို႔ ဒီညဟာ အေရးႀကီး လွ။
ကတၱရာလမ္းေပၚ အေဖ ေျခခ်လုိက္စဥ္ သားနဲ႔ေခြ်းမက ၿပိဳင္တူထုိင္ကန္ေတာ့တယ္။ သားနဲ႔သမီးကို အိုေအာင္ မင္းေအာင္ေပါင္းဖို႔ အပါအဝင္ ဆုေကာင္းေတြ ေတာင္းေပးတယ္။ ဒီဆုေတြကို ေတာင့္ေတာင့္ႀကီး ရပ္ေနရင္း၊ ဟိုးအေဝးကို ေငးၾကည့္ေနရင္း ခ်ေပးလုိက္တာ။ တဆက္ထဲမွာပဲ (အတိအက် ဆိုပါ့မယ္) အေဖက “သားျဖစ္ သူက မဂၤလာေဆာင္တဲ့ေန႔မွာ၊ အေဖျဖစ္သူက သခၤ်ဳိင္းကုန္းကုိ သြားၿပီး” လို႔ တုန္ယင္လႈိက္ေမာတဲ့ အသံနဲ႔ ေျပာရင္း ရပ္သြားတယ္။ သားက ငိုပါေလေရာ။ က်ေနာ္ ရွိေနတာကို သူတို႔အားလံုး ေမ့သြားၿပီ။ က်ေနာ္က ပရိ သတ္၊ ဒီဇာတ္ကို ကသူေတြက သူတို႔သာ။ သူတို႔သာလွ်င္ ဇာတ္လမ္းတပုဒ္လံုးမွာ ဇာတ္ေကာင္ဇာတ္လိုက္ ေတြ။
ၾကည္ႏူးေက်နပ္မႈအၿပီး လမ္းခဲြခ်ိန္မွာ ဖခင္က ေက်းဇူးစကား ဆုိလာတယ္။ က်ေနာ္က ဝမ္းသာေၾကာင္း ေျပာ တယ္။ ႏွစ္ေယာက္ကို အိမ္ပို႔ၿပီး ႐ံုးကိုျပန္၊ အိပ္ရာဝင္တယ္။ ရင္ထဲမွာ ရွင္းလင္းေပါ့ပါးေနသေလာက္၊ ေခါင္းထဲ မွာ ေနာက္က်ိေလးနက္ေနတယ္။ ဖခင္က ဘာေၾကာင့္မ်ား သခၤ်ဳိင္းကုန္းကုိ သြားပါလိမ့္၊ သြားဖို႔ လိုလို႔လား၊ သြားလို႔ရွိရင္ သက္ေရာက္မႈေတြက ဘယ္လိုရွိလာမွာမို႔လဲ။ ဒီေမးခြန္းေတြနဲ႔ ႏွစ္ပါးသြားရပါေတာ့တယ္။
ကုိယ့္ႏွလံုးအိမ္ကို ႏွိမ့္ခ်႐ံုသာမက ခ်ဳိးႏွိမ္ခ်ဳိးဖဲ့တဲ့ အျဖစ္မ်ဳိးေတြ မၾကာခဏ ျမင္ရပါတယ္။ ႐ိုး႐ိုးသားသား ခံုမင္ တဲ့ အေလ့အထလို ျဖစ္မွန္းမသိ ျဖစ္ေနတာမ်ဳိးပါ။ တဖက္သားကို ထိခိုက္နာက်င္ေစလိုတဲ့ စိတ္မ်ဳိးေတာ့ အ လ်ဥ္းမရွိၾက။ အယူလဲြတဲ့ အသိ၊ စိတ္အခံနဲ႔ လုပ္ရပ္မ်ဳိးလားလို႔ အေတြးေရာက္ရတယ္။ အတိအက်ေတာ့ က် ေနာ္ မေဝခဲြႏိုင္။
အမွန္ဆို ဒီေန႔ဒီရက္မ်ဳိးမွာ တေယာက္ထဲ ႀကိတ္ေဆြးမယ္ဆို၊ ႐ုပ္ပ်က္ဆင္းပ်က္ လုပ္ရပ္မ်ဳိးမပါဘဲ ေဆြးႏုိင္မွာ ပါ။ သြားသင့္တဲ့ ေနရာေတြ၊ ရင္ဖြင့္လို႔ ရသူေတြ တပံုတပင္ႀကီးပါ။ ဒါေပမယ့္ သားရဲ႕ မဂၤလာပဲြေန႔မွာမွ သခၤ်ဳိင္း ကုန္းကုိ သြားပါတယ္။ တခ်ိန္မွာ သားအပါအဝင္ အမ်ားတကာကို ဒီအေၾကာင္း ရင္ဖြင့္လိုက္ရင္ သူ႔ျဖစ္အင္၊ သူ႔ ဖီလင္ကို ပါးစပ္နဲ႔ ပံုေဖာ္စရာမလုိ၊ အကုန္အစင္ ေျပာႏွင့္ၿပီး ျဖစ္ခ်င္ဟန္တူပါရဲ႕။ ဒါေပမယ့္ ဘာေၾကာင့္မ်ား ဇာတ္ကုိ နာေအာင္လုပ္ရပါလိမ့္၊ ဘာေၾကာင့္မ်ား လြန္ကဲစြာ ေရးဖဲြ႔တဲ့ ဇာတ္လမ္းမ်ဳိး ဆင္ရပါလိမ့္။ အေတြးစ ေတြက အစာမေၾက။ က်င္လည္ခဲ့တဲ့ ေဒသေတြဆီ အေျပးႏွင္ပါေတာ့တယ္။ အမ်ဳိးသမီးႀကီး တေယာက္အ ေၾကာင္းလည္း ပါလာတာေပါ့။
သားက တျခားၿမိဳ႕မွာ ေက်ာင္းသြားတက္တာ။ သား ဆိုးတယ္ၾကားေတာ့ သူက လုိက္ေစာင့္ေရွာက္တယ္။ ေန တာက ခင္ပြန္းသည္ဘက္က ေဆြမ်ဳိးအိမ္မွာ။ အားလံုးက ဖူးဖူးမႈတ္ၿပီး သူ႔ကို အမႀကီးအရာ ထားတယ္။ အိမ္ မွာအိမ္ေဖာ္၊ အလုပ္သမားေတြ ရွိေပမယ့္ သူက မေနတတ္။ ေအာက္ေျခသိမ္းကအစ ဝင္ကူ၊ မိုးထဲေလထဲ အ ရက္ထြက္ဝယ္ေပး၊ ၾကက္ေျခေထာက္ပဲ လွိမ့္စား။ ေက်ာင္းကေန ကိုယ့္အရပ္ ျပန္ေရာက္ေတာ့ သားအတြက္ ဘယ္ေလာက္ဒုကၡခံခဲ့ေၾကာင္း မ်က္ရည္ေလး စမ္းစမ္း စမ္းစမ္းနဲ႔ ဆိုပါေတာ့တယ္။ သားကို သိပ္ခ်စ္ရွာတဲ့ အ ေမက သားက သူ႔အေပၚ အခ်စ္ေတြတိုးၿပီး သူ႔စကားကို ေျမဝယ္မက် နားေထာင္ေစခ်င္လို႔ ေနမွာ။ ဒါေပမယ့္ အဲဒီလုပ္ ရပ္အထိ မသြားသင့္ေပမယ့္၊ သူကိုယ္တုိင္ ဒုကၡခံရမယ့္ ဇာတ္ၫႊန္းကုိ သူကိုယ္တုိင္ပဲ ေရးခဲ့တာ။ အ က်ဳိးဆက္က မေကာင္းလွ။ သားျဖစ္သူက ငါ့အေမကို ဒီလိုမ်ဳိးခုိင္းရ၊ ေကြၽးရေကာင္းလားဆိုၿပီး တဘက္ေဆြ မ်ဳိးေတြအေပၚ နာပါေတာ့တယ္။ ေကာင္းၾကပါေလေရာ။
ဒီလိုပံုေဖာ္ခ်က္ေတြ မၾကာမၾကာ ေတြ႔ရပါတယ္။ အထူ-အပါး၊ အနည္း-အမ်ား၊ လူၾကားသူၾကားနဲ႔ တေယာက္ ထဲ ထီးထီးႀကီးေနတာပဲကြာပါတယ္။ လူမႈေရးသာမက ႏုိင္ငံေရး၊ လူမ်ဳိးေရးနယ္ပယ္ေတြမွာကုိရွိတာ။ ကိုယ္ တုိင္က ပဲြႀကိဳက္ေမာင္ျဖစ္လို႔ ဒီလိုအျဖစ္ေတြျမင္တုိင္း ဇာတ္ပဲြၾကည့္ရသလုိလို၊ ဇာတ္နာေအာင္ လွည့္ပတ္႐ိုက္ တတ္တဲ့ ေဘာလိဝုဒ္႐ုပ္ရွင္ကားေတြ ၾကည့္ရသလိုလို ျဖစ္ရပါတယ္။
အိမ္မွာအတူေနတဲ့ ဦးေလးဝမ္းကဲြဆို အၿငိမ့္၊ ဇာတ္၊ ဆိုင္းဝိုင္း၊ ေက်းလက္အႀကိဳက္ သီခ်င္းနဲ႔ ဇာတ္လမ္းေခြ ေတြ ႀကိဳက္လိုက္တာ လြန္ေရာ။ ၿမိဳ႕နဲ႔ ၁ဝ မိုင္ေလာက္ေဝးတဲ့ ရြာေတြဆီ ေျခက်င္ေလွ်ာက္ၿပီးကုိ ပဲြၾကည့္သြား တယ္။ ကားခေတာင္းရင္ မလႊတ္မွာစိုးလို႔။ အျပန္မွာ အိပ္ငိုက္ရင္း လွည္းလမ္းေၾကာင္းက ျပန္လာတယ္ဆိုပဲ။ ေန႔ဘက္ ကုလားထုိင္မွာ ထိုင္အိပ္အိပ္လို႔ သြားႏႈိးရင္ ေယာင္ယမ္းၿပီး ပါးစပ္ဆုိင္းတီးရင္း ထကတယ္။ ညက ဇာတ္လမ္း ေတြ ဟန္နဲ႔ပန္နဲ႔၊ အာေဘာင္အာရင္း သန္သန္နဲ႔ေျပာတယ္။ ဗိုလ္ေအာင္ဒင္ဇာတ္လမ္းတဲြက ဇာတ္ ေကာင္ေတြ အတုိင္း တေထရာတည္းလုိက္ေျပာတယ္။ ေလယူေလသိမ္း အက်အနနဲ႔ တံြေတးသိန္းတန္သီခ်င္း ဆိုႏိုင္တယ္။
သူ႔အထာနဲ႔ လုိက္ေလ်ာညီေထြျဖစ္တဲ့ က်ေနာ့္ကို အေတာ္ခ်စ္ပါတယ္။ တျခားသူေတြနဲ႔ဆို ေကာက္လား ေကာက္ရဲ႕၊ ေဒါသူပုန္ထလား ထရဲ႕၊ ထမင္းမစား ဟင္းမစား ေနလား ေနရဲ႕။ သူ႔ဟန္ပန္က ျပဇာတ္မင္းသား ဟန္၊ ပါးစပ္က ဆုိင္းဝိုင္း၊ ေလသံက ကက္ဆက္ဇာတ္လမ္း အသံ။ ရြာသားႀကီး စစ္စစ္ပါ။ ႏူးည့ံသိမ္ေမြ႔တဲ့ သူ႔ စိတ္ထားကို ခ်စ္လို႔ မဝခဲ့ပါဘူး။ အခုေတာ့ ဆံုးပါးခဲ့ၿပီးပါၿပီ။
ၾကည့္ေတာ့ ဒါမ်ဳိးက အမ်ားသား။ အၿငိမ့္ဇာတ္ပဲြေတြကုိ ၾကည့္ရင္း၊ လက္ေတြ႔ဘဝမွာကို သ႐ုပ္သကန္ေဆာင္ ရင္း ဝင္စားေနသလိုလို။ ေက်းလက္အရပ္ အမ်ားအျပားက ပဲြလမ္းသဘင္ ႀကိဳက္လြန္းလွရဲ႕။ ရြာလည္း ရြာမို႔၊ ၿမိဳ႕လည္း ၿမိဳ႕မို႔၊ သူ႔နည္းနဲ႔ သူ႔ဟန္။ ဒါေပမယ့္ ရြာေတြကေတာ့ ဝမ္းတြင္းမွာ တလွပ္လွပ္ ပိုျဖစ္သလားလို႔ပါ။
နာဂစ္တႏွစ္ျပည့္ သတင္းနဲ႔ ေဆာင္းပါးေတြ ဖတ္ျဖစ္ရျပန္တယ္။ စိတ္အနာရြတ္ေတြအေၾကာင္းဖတ္ေတာ့ စိတ္ မွာ ဒဏ္ရာေတြက ေဆာင့္ေဆာင့္ တက္လာရတယ္။ ဇာတ္ပဲြေတြ ႏွစ္သက္ခံုမင္တဲ့ ဒီရြာသား ေတာင္သူလယ္ သမား၊ ေရလုပ္သားႀကီးေတြအဖို႔ လက္ေတြ႔ၾကံဳလုိက္ရတဲ့ မုန္တုိင္းသင့္ ျဖစ္ရပ္ဆုိးႀကီးကို မခဲြႏုိင္မခြာႏုိင္၊ တဝဲ လည္လည္နဲ႔ နစ္မြန္းေနရပါလားလို႔ ေတြ႔ရတုန္းပါ။ က်ဳပ္အရပ္မွာ မ်က္ဝါးထင္ထင္ စင္စစ္ဒုကၡ ကဇာတ္ဆိုး ႀကီး ဆက္လက္ ကျပအသံုးေတာ္ခံေနတုန္းပါ။ သူတို႔ေတြနဲ႔အတူ မခဲြႏုိင္မခြာရက္ ဝဲဂယက္ထဲမွာ ခရီးဆက္ရ ျပန္ၿပီ။ မကြ်တ္ႏုိင္၊ မလြတ္ႏုိင္ေသး။
ကိုယ္တုိင္က ပရိသတ္ျဖစ္လုိက္၊ ဇာတ္ဝင္ကလိုက္ေပါ့။ တကယ္ဆိုေတာ့လည္း က်ဳပ္အရပ္နဲ႔ က်ဳပ္ဇာတ္ပဲကိုး။
ရဲရင့္ေအာင္ (နယူးေဒလီ)
No comments:
Post a Comment