Saturday, April 13, 2019

ဗိုလ္ခ်ဳပ္ထြန္းျမတ္ႏိုင္ ေျဖၾကားတဲ့ 'ႏိုင္ငံေရးရည္မွန္းခ်က္'

ေမး ။ ။ ဗိုလ္ခ်ဳပ္တို႔ရဲ႕ နိုင္ငံေရး ရည္မွန္းခ်က္က ကြန္ဖက္ဒေရးရွင္းပုံမ်ိဳးလို႔ ေျပာထားတယ္ေနာ္။ ဗိုလ္ခ်ဳပ္ရဲ႕တပ္ထဲက စစ္ေမေတြ ရဲေဘာ္ေတြနဲ႕ စကားေျပာၾကည့္ေတာ့ သူတို႔က နိုင္ငံတခု လိုေတာင္ ေမွ်ာ္လင့္တယ္လို႔ ေျပာေနၾကတယ္။ အစိုးရနဲ႕ တခ်ိန္ခ်ိန္မွာ အပစ္အခတ္ရပ္စဲေရး လုပ္ၿပီး နိုင္ငံေရးစကားဝိုင္းေတြသြားရင္ ရခိုင္ျပည္နယ္အေနနဲ႕ ေဆြးေႏြးမလား။ ဘယ္လိုလဲေပါ့ ။ အျပင္မွာလည္း ေကာလဟာလလို ထြက္ေနတာေတြ ရွိတယ္။ ရခိုင္နိုင္ငံဆိုတာမ်ိဳးေပါ့။ ဒါကို ရွင္းရွင္းလင္းလင္းျဖစ္ေအာင္ ရွင္းျပေပးပါဦး။

ေျဖ။ ။ နိုင္ငံဆိုတာ ေကာလဟာလ မဟုတ္ပါဘူး။ က်ေနာ္တို႔ ရခိုင္ျပည္သူေတြရဲ႕ ရိုးသားတဲ့ အသံပဲ ျဖစ္တယ္။ ဒါဟာ ေကာလဟာလ မဟုတ္ပါဘူး။ လူထုက ဘာျဖစ္ခ်င္တယ္ဆိုတာ ရိုးရိုး သားသားေျပာေနတဲ့ ကိစၥပဲ။ ဒါေပမယ့္ က်ေနာ္တို႔ ရကၡိဳင္အမ်ိဳးသားအဖြဲ႕ခ်ဳပ္၊ ရကၡိဳင္တပ္ေတာ္ရဲ႕ မူဝါဒက က်ေနာ္တို႔ ခြဲထြက္မယ္လို႔ ဘယ္ေတာ့မွ မေျပာေသးဘူး။

က်ေနာ္တို႔ရဲ႕ ပကတိ အေနအထားနဲ႕ က်ေနာ္တို႔လိုလားတဲ့ နိုင္ငံေရးဆႏၵကိုပဲ က်ေနာ္တို႔ေျပာတာ ျဖစ္တယ္။ တကယ္ ရခိုင္ျပည္ရဲ႕ ကံၾကမၼာကို ဆုံးျဖတ္ရမွာက ရခိုင္လူထုပဲျဖစ္တယ္။ လူထုရဲ႕ အေတြးအေခၚယူဆခ်က္ ေတြဆိုတာ အဲ့လူထုကို ဦးေဆာင္တဲ့ နိုင္ငံေရးသမားေတြေပၚမွာ မူတည္တာလည္း ဟုတ္တယ္။ ဒါဟာ ႏွစ္ဖက္ၾကားမွာ ျဖစ္သင့္တာ တခုေတာ့ ေဖာ္ေဆာင္ရမွာပဲ။ အေကာင္းဆုံးကေတာ့ တအိမ္တည္းမွာ ၿငိမ္းၿငိမ္းခ်မ္းခ်မ္း ေနနိုင္ရင္ အေကာင္းဆုံးပဲ။

ဒါေပမယ့္ က်ေနာ္တို႔ကို လုံးဝ ေနထိုင္လို႔မရေအာင္ထိ ႏွိပ္စက္ရင္ေတာ့ အိမ္နီးခ်င္းေကာင္းျဖစ္ေအာင္ ႀကိဳးစားရလိမ့္မယ္။ ဒါကေတာ့ က်ေနာ့္ရဲ႕ ဆုံးျဖတ္ခ်က္ မဟုတ္ဘူး။ သူတို႔အေပၚမွာလည္း မူတည္တယ္။ က်ေနာ္တု႔ိက ဘယ္ေလာက္ပဲ အတူေနခ်င္သည္ ျဖစ္ေစ သူတို႔က က်ေနာ္တု႔ိကို ေနထိုင္လို႔ ဘယ္လိုမွ မျဖစ္နိုင္ေအာင္ လုပ္ခဲ့ရင္ ဒါက Option တခုအေနနဲ႕ ရွိကို ရွိရမယ္။ အဲ့တာေတြအတြက္လည္း က်ေနာ္တို႔က အားနာေနလို႔မျဖစ္ဘူး။ သူတို႔ကေတာင္ ကိုယ့္ကို ေသေအာင္ သတ္ေတာ့မယ္။ ကိုယ္က အားနာေနရင္ က်ေနာ္တို႔က လူမျဖစ္သင့္ေတာ့ဘူး။ အဲ့လိုမ်ိဳးပဲယူဆပါတယ္။

အင္တာဗ်ဴး အျပည့္အစံု ဖတ္လိုပါက - AA စစ္ဦးစီးခ်ဳပ္ႏွင့္ ေတြ႔ဆုံေမးျမန္းျခင္း (အပိုင္း - ၂) click

No comments: